2777
2789
عنوان

مرگ

498 بازدید | 37 پست

کاش مردن دست خود آدم بود، کاش برای زنده موندن خودش تصمیم گیرنده بود.

همه میگن برای سلامتی بچم دعا کنید ولی من میگم لطفا برای مردن من و این بچه سر زایمان دعا کنید.

خواهش میکنم زود قضاوتم نکنید یه ثانیه به این فکر کنید چرا باید یه انسان آرزوی مردن خودشو بچشو داشته باشه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

😔😔😔 عزيزم نگووو اينو خدا كفرش ميگيره اروم باش خدا خودش كمكت ميكنه

9/9/99بهترین اتفاق زندگیم افتاد....😍😍❤❤خداایا مواظب هدیه قشنگی  که دادی باش خدا جونم همیشه همه جا بیادتم خیلی دوستت دارم شاکرررررتم❤❤

انشالله خدا گره گشای مشکلت باشه و بهت صبر و آرامش بده

   دعای مادرا عجیب گیراست... یادته همیشه میگفتی الاهی پیر شی مامان... چه زود مستجاب شد... از وقتی رفتی یه شبه پیر شدم مامانم😭😭😭😭                  
😔😔😔 عزيزم نگووو اينو خدا كفرش ميگيره اروم باش خدا خودش كمكت ميكنه

هیچی کمک نمیکنه وگرنه از دیشب در حال التماسم که دیگه نمیخوام نفس بکشم ولی هنوز هستم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز