2789
عنوان

مرگ

| مشاهده متن کامل بحث + 498 بازدید | 37 پست

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

شما مشکلی ندارید فقط گفتی شوهرتون ميره خونه مرد مطلقه و شما رو بیرون نمیبره و این حرفا

مشکل دیگه هست که نميدونيم؟

سلام دوستان نی نی یار زحمت کشید منو ترکوند منم با کاربری جدیدم اومدم چون دلم تنگ شده بود نمیدونستم جواب بعضيارو ندم برگشتم😊😊😊

اوایل بارداری همش دعا میکردم بچم دختر باشه، باهم لباس ست کنیم، باهم برقصیم ولی پسر شد و الان خیلی خوشحالم که پسره چون اینجوری شاید کمتر درد بکشه، حداقل خیالم راحته شبها با گریه نمیخوابه

خوب بگو مشکلت چیه اگه نمیخوای بگی پس چراتاپیک زدی‌

کاش میشد گفت از کدومش بگم خواهر از غرورم، از شکستم، از صدای که شنیده نمیشه از عصبانیتم از دست خودم، شوهرم، خانوادم از وضعیت حالم از کدومش بگم

خب چراهمچين ارزويى داريد ميشه بگيدتا حدامكان كمكتون كنيم؟؟

کاش میتونستم راحت حرف بزنم بدون ترس از قضاوت شدن حتی دلداری هم نمیخوام فقط کاش کسی بود که من میگفتم، میگفتم و اون فقط میشنید

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز