2777
2789

یه کتایون نامی هست که وکیله اونجا ساکنه

🔺️🔻به عقایدهم احترام بذاریم 🔺️🔻اگر با نظرم مخالفی مودبانه بیانش کن تا دوستانه تبادل نظر کنیم. اگر نمیتونی لطفا ریپلای و بی ادبی  نکن🚫

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بستگی به خودت داره بعد یه مدت همه اونجا میشناسن همدیگه رو

محیط کوچیکیه و گرما کلافه کننده است

کلا من نمیپسندم هم اب و هواشو هم خشکیش رو هم دلگیریو کوچیکیش رو

مرجانی سابق هستم... قربون دستت جانماز مارم آب بکش

یکی از فامیلامون اونجاس معایبش اینه که خیلی دل گیره و هواش به شدت گرمه و اینکه دل گیر بودنش خیلی بده فقط نزدیکای عید شلوغه بقیه مواقع خیلی بده☹☹امکانات تفریحی بیشتر نسبت به رفاهی داره و برای موقعیت های شغلی خوبه😊پول خوب میشه در آورد😊

من کیش زندگی نمیکنم ولی اونجا خونه داریم شهر بسیار آرومیه و آرامش داره بدون دود .ترافیک هوای خوب خیل ...

خانوادم ایران نیستن اما خانواده همسرم اینجا هستن.ببخشید میپرسم اینکه اونجا بشه خونه خرید و گاهی اوقات رفت و استفاده کرد بنظرتون خوبه؟

سال اول خیلی خوش میگذره بعد اون  همه میان خونتون برای شب موندن و...........

ارهه دقیقا. مشکل شهرهای تفریحی همینه. صد پشت غریبه یکهو باهات فامیل درجه یک میشه و توقع داره هفته هفته تو خونت بار بندازه. چون مفت و مجانیه. مخصوصا اونم کیششش

ازدواج سنتی یا عاشقانه مثل داستان بودن یا نبودنه. مسئله اینست... سنتی که توش عشق نباشه مثل مردابیه که هر چی توش دست و پا بزنی به جای نجات، بیشتر توش غرق میشی.... بی هیچ حسی بی هیچ نفسی یک زندگی خاکستری خاکستری
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز