2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اره پس راحت میتونی بری اره خیلی اونجا شهر خیلی آرامیه شاید آرامش زیادش کلافت بکنه من بیشتر از هیجده ...

کدوم قسمتش برای خرید خونه بهتره البته من خودم شهرک صدف دو بیشتر دوست دارم اما خیلی گرون شده بنظرتون شهرک نوبنیاد چطوره؟ببخشید زیاد سوال میکنم 

دختر عمه من اونجاس میگه همه چی گرونه پوشاک و خوراک به نظرم چندماه برو اگه تونستی مهاحرت کن

اتی جون درباره تابستون چیزی میگن از گرماش قابل تحمل هست 

یکی از فامیلامون اونجاس معایبش اینه که خیلی دل گیره و هواش به شدت گرمه و اینکه دل گیر بودنش خیلی بده ...

اصلا دلگیر نیست هواش گرمه ولی همه جا سیستمای گرمایشی قوی داره تو خیابونم که با ماشینی باز کولر داره آرامش جزیزه بی نظیره من با هیچی عوضش نمیکنم

اصلا دلگیر نیست هواش گرمه ولی همه جا سیستمای گرمایشی قوی داره تو خیابونم که با ماشینی باز کولر داره ...

واقعا من هم عاشق کیش هستم ارامش و امنیت و هوای پاکش بینظیره

من الان ۴ ساله کیش هستم اصلا حاضر نیستم جای دیگه ای توی ایران زندگی کنم بیا پشیمون نمیشی

خوشبحالتون ژوان جون دعا کنید منم بتونم بیام راستی از نظر مدارس چطوره دخترم کلاس هفتمه

خوشبحالتون ژوان جون دعا کنید منم بتونم بیام راستی از نظر مدارس چطوره دخترم کلاس هفتمه

عزیزم من بچه ندارم ولی دوستام که بچه دارن راضی هستن مدرسه هاشون از بیرون که خیلی خوشگله اینجا یه منطفه هست به اسم صدف که بچه دوستام اونجا مدرسه میرن خیلی تعریف میکنن

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز