معایت زندگی در جزیره کیش:شما اگه بخوای بری کیش باید برای دیدن اقوامت با لنج و هواپیما سفر کنی که شاید بلیط گیرت نیاد یا دریا بریزه بهم یا هوا بد باشه پروازت لغو شه و اینا و اگه از گرما بدت بیاد واست مشکله ولی خودم خیلی از گرمای کیش توی تابستون مخصوصا مرداد ماه خوشم
میاد من قوم و خویشم نه دوستام هیچکی تو کیش نیس و باید برم هتل و کسیو ندارم که ازش سوال کنم زندگیش چطوره و اینکه ماشینت کثیف باشه جریمه ای کیش چراغ قرمزم نداره خودت باید بدونی چجور رانندگیو رعایت کنی
مزایا:وسایل خانگی بسیار ارزونی در پاساژ پردیس و هایپر پاندا داره و خیلی قیمتا اوکیه هر وقت دل گرفت میتونی بری لب دریا رستورانای متنوع داره ماشینا اونجا اروزنه یخورده همه ماشین خارجیه مثلا پراید و پژو نداره اگه هم داشته باشه مال مسافرایی هست که زمینی و با لنج و منج و کشتی ماشین بر و از این دم و دستگاها میان