mary1995 مدیر عضویت: 1397/09/08 تعداد پست: 536 عنوان قد شوهر | مشاهده متن کامل بحث + 2272 بازدید | 121 پست کیا از شوهراشون قد بلند ترن یا هم قدن خداوند با من است ،پس نخواهم ترسید انسان به من چه تواند کرد؟مزمور۱۱۸آیه۶ 1397/09/20 | 12:08 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
ایگواناا عضویت: 1396/10/30 تعداد پست: 23406 😂😂😂 شاید منظورشون ب چیز دیگ ای بوده😐😐😐😐😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣 اره احتمالا😂 when life puts you in tough situations Dont say why me say TRY ME
yas_79 عضویت: 1397/07/20 تعداد پست: 7343 واااای ایرانیااا بیچاره مشکل تغذیه دارن فوتبالیستا و والیبالیستای مارو با بقیه مقایسه کن ما ح ... واقعا راسته من امروز تو باشگاه داشتم جون میدادم بدنم خییلی کم میاره تغذیمون افتضاحه☹️😏
آهو_۱۹۹۲ عضویت: 1397/08/12 تعداد پست: 1753 واقعا راسته من امروز تو باشگاه داشتم جون میدادم بدنم خییلی کم میاره تغذیمون افتضاحه☹️😏 با برنج و نون خودمووونووو سیر میکنیم الان تو این گرونی خیلیاااا همونم ندارن
yas_79 عضویت: 1397/07/20 تعداد پست: 7343 با برنج و نون خودمووونووو سیر میکنیم الان تو این گرونی خیلیاااا همونم ندارن همین برنج و نون هستن ک بدبختمون کرده همش میذاریم دهنمون بلکه جلو ضعفمون رو بگیریم
اسطوره۲۰ عضویت: 1396/11/29 تعداد پست: 7418 من همش نگرانم مامانش اینا اگ اومدن خواستگاری ی چیزی بگن 😔 پسر خواهرشوهر ک جیزی نیس ی لقمه ی چپش میک ... بزرگترا ک روشون نمیشه چون میدونن خوده داداششون منو خواست .ولی بچه هه میگه بقیه دلشون یخ میکنه دیگه . مرد خوب .. مردیه که هنوز لو نرفته!
smaa عضویت: 1397/07/18 تعداد پست: 1259 نمیدونم پست قبلی گفتم دختر خالم با شوهرش قد بلندن من و شوهرم متوسط ولی هردومون از هم راضی هستیم ... بار فیکس که دیگه فایده ای نداره تو سن کم اره منظورم نوجوانی ولی بعدش دیگه الکیه
آهو_۱۹۹۲ عضویت: 1397/08/12 تعداد پست: 1753 خودشون کوتاهن ؟ ن بابا ۳۰ سانت بلند تره از من ... یعنی عشق مهم نیس فقط قد مهمه؟😭😭😭 عزیزم اتفاقا مردی که ۱۹۰ نمیره زنه ۱۹۴ بگیره که چون اون دیگه غوووله من صحبتم رو مردای قد کوتاه بود و سلیقه ای همه چی قد مهم نیست که مهم عشقه
yas_79 عضویت: 1397/07/20 تعداد پست: 7343 بار فیکس که دیگه فایده ای نداره تو سن کم اره منظورم نوجوانی ولی بعدش دیگه الکیه ۱۹سالمه هنوز وقت دارم😉😉
آهو_۱۹۹۲ عضویت: 1397/08/12 تعداد پست: 1753 همین برنج و نون هستن ک بدبختمون کرده همش میذاریم دهنمون بلکه جلو ضعفمون رو بگیریم اره وااالاا یه بنده خداااییی که به من میگفت چایی شیرین بهوور قوت بگیری 😂😂😂
ایگواناا عضویت: 1396/10/30 تعداد پست: 23406 ۱۹سالمه هنوز وقت ندارم😉😉 تا ۲۱سالگی میگن باز صفحات رشد امکانش هست باز باشه when life puts you in tough situations Dont say why me say TRY ME
yas_79 عضویت: 1397/07/20 تعداد پست: 7343 اره وااالاا یه بنده خداااییی که به من میگفت چایی شیرین بهوور قوت بگیری 😂😂😂 اوف من با چایی شیرین خودمو بدبخت کردم
smaa عضویت: 1397/07/18 تعداد پست: 1259 تا ۲۱سالگی میگن باز صفحات رشد امکانش هست باز باشه خیلی خیلی کمه امکانش
بانوی_دهه_شصتی عضویت: 1397/07/14 تعداد پست: 1785 اره بخدا من از ۱۵ سالگیم تا ۲۰ سالگیمووو تو چت روماااا در حال نظر سنحی بودم همه چی دستمه 😂😂😂 😰😰😰😰 مهمترین کاری که یک پدر می تواند برای فرزندانش انجام دهد این است که عاشق مادرشان باشد 💑 چون فرزندان با خنده مادر می خندند و با گریه مادر می گریند ..⚘