2789
عنوان

مثبت بود...

218 بازدید | 17 پست

سلام امشب گفته بودم توی سایت ک بی بی چکم درست نشون نداد ب حرف دوستان گوش کردم و دوباره امتحان کردم این دفعه سری نشون داد و مثبت بود حس عجیب غریبی دارم تا الان کسی تو خانواده من زایمان نکرده و نمیدونم چیکار کنم میترسم وواسترس شدید دارم لطفا راهنماییم کنین چیکار باید انجام بدم آخه هیچی بلد نیستم

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

مبارکه.هیچ کار نکن.صبر کن تا هفته ی ۸ م.بعد برو دکتر زنان،چکت کنه و با دستگاه صدای قلبشو بشنوه.

ماه دوم میشه صدای قلب بچه رو شنید؟

نسیم را گفتم،اگر حقیقت خورشید را حجابی هست، همیشه در پسِ هر ابر، آفتابی هست، همیشه پشت دیوار های بلندِ نومیدی،امید هستو افق های بی کران روشن🤩
مبارکه.هیچ کار نکن.صبر کن تا هفته ی ۸ م.بعد برو دکتر زنان،چکت کنه و با دستگاه صدای قلبشو بشنوه.

ممنونم ولی من کم خونی ارثی دارم و گفتن باید از همون اول زیر نظر دکتر باشم کحا باید برم برا آزمایش که مطمئن شم درمانگاه یا آزمایشگاه باید برم؟؟

ممنونم ولی من کم خونی ارثی دارم و گفتن باید از همون اول زیر نظر دکتر باشم کحا باید برم برا آزمایش که ...

پس زودتر نوبت بگیر برو دکتر زنان تا تحت نظر باشی.ممکنه کم خونی برا بچه خطرناک باشه.

کاش وقتی به خانه برگشتم،کفش های تو پشت در باشد..
ممنونم ولی من کم خونی ارثی دارم و گفتن باید از همون اول زیر نظر دکتر باشم کحا باید برم برا آزمایش که ...

باید بری دکتر زنان،تا برات ازمایش بنویسه.دکتر میدونه چه نوع ازمایشی بنویسه.بعد برو ازمایشگاه و ازمایش بده.بعد جوابو بگیر و ببر دکتر زنان تا ببینه بگه چی کم داری.بعدش هم بهت قرص میده.

کاش وقتی به خانه برگشتم،کفش های تو پشت در باشد..
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792