سلام دوستان،دیگه از زندگی خسته شدم تا الان دو بار تو هفته های ۱۹و۲۲سقط داشتم،خیلی داغونم، حوصله دلسوزی فامیلها رو هم ندارم، حالم رو بهم میزنه،یه دختر دارم،ولی دیگه تحمل ندارم میخوام خودمو خلاص کنم،خدا هم دوستم نداره اصلا کمکی نکرد
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
خب بجای اینهمه ناامیدی علت سقط رو بررسی کن. عروس همسایمون هم یدختر داشت ٤بچه سقط کرد علتش رو پیدا کردن خونش لخته میشده با امپول انکوسی پارین ده روزه یدختر بدنیا اورده
لطفا برا شادی روح خواهرم و پدرم با دلهای پاکتون صلوات بفرستید خدا هیچگاه داغ عزیزی رو بهتون نشون نده عمر گرون گذشت نفهمیدم بعضیهایی که روم میخندن صرفا دوستدارانم نیستن دشمنن با سلاح خنده
عزیزم زندگی پستی بلندی داره اگه بخوای با هر مشکلی به فکر خودکشی بیفتی که باید صد بار خودتو کشته باشی عزیزم هر کی یه قسمت و سرنوشتی داره صبر کن ببین چی میشه طفلی دخترت گناه نداره خودتو جای اون بذار اگه خدای نکرده مادرت اینکارو میکرد چه حسی داشتی☹