2777
2789
عنوان

سقط جنین

| مشاهده متن کامل بحث + 227 بازدید | 33 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

برو خودكشي كن تويي كه به فكر بچه زنده تو زندگيت نيستي و حرف ديگران بخاطر سقطت مهمه همون بهتر خودكشي ...

اینطوری نگین واقعا تحمل سقط خیلی سخته من درکش میکنم منم وقتی سرم اومدم انقدر اذیت شدم که بعضی وقتا به خودکشی فکر میکردم

مسیحا اسم پسرمه قراره خیلی زود بیاد تو دل مامانیش  
عزیزم میدونم آره. گلم شما دلیل سقطت چی بوده متوجه شدی دلیلش رو ؟

من کلی ازمایش دادم همش خوب بود فقط ازمایش ژنتیکم که مربوط به انعقادی بود ریسک بالا نشون داده بود ,احتمال خیلی زیاد همون انعقادی بوده باید اسپرین و هپارین استفاده کنم تو بارداری بعدیم

مسیحا اسم پسرمه قراره خیلی زود بیاد تو دل مامانیش  
عزیزم ناشکری نکن ناامید نباش منم 3 بار سقط کردم. یککیشون 20 هفته . باز خدارو شکر یه دختر داری . ما چ ...

واقعا متاسفم عزیزم. شما دلیل سقط هات چی بود؟

مسیحا اسم پسرمه قراره خیلی زود بیاد تو دل مامانیش  
من کلی ازمایش دادم همش خوب بود فقط ازمایش ژنتیکم که مربوط به انعقادی بود ریسک بالا نشون داده بود ,اح ...


انشالله دامنت سبز بشه منم دکتر گفته بارداری بعدی باید انکسوپارین بزنم . خونم تو جفت لخته میشه همش

انشالله دامنت سبز بشه منم دکتر گفته بارداری بعدی باید انکسوپارین بزنم . خونم تو جفت لخته میشه همش

پس مشکلت انعقادیه . ایشالا یا دارو ایندفعه بچه ات میمونه همین که دلیلش رو میدونی خیلی خوبه . خدا کمکون کنه ما هم مادر شیم ایشالا

مسیحا اسم پسرمه قراره خیلی زود بیاد تو دل مامانیش  
واقعا متاسفم عزیزم. شما دلیل سقط هات چی بود؟



هماتوم ایجاد میشه . خونم لخته میشه . سر بچه آخریم واقعا دیوونه شده بودم. چندروز پیش عمل داشتم میگن بهوش اومده بودم همش اسم پسرمو میگفتم 😢😢 بعد دوسال از سقطم هنوز تو ناخودآگاهم آشوبه

تو این سقط دومی دو تا هماتوم داشتم یکی پشت جفت یکی هم جای دیگه،ولی دهانه رحمم باز شد و بچه سقط شد


عزیزم شما آزمایشات سقط دادی؟ تشکیل هماتوم بخاطر مشکل انعقادی و غلظت خونه. با آمپول حل میشه انشالله

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز