سلام دوستان،دیگه از زندگی خسته شدم تا الان دو بار تو هفته های ۱۹و۲۲سقط داشتم،خیلی داغونم، حوصله دلسوزی فامیلها رو هم ندارم، حالم رو بهم میزنه،یه دختر دارم،ولی دیگه تحمل ندارم میخوام خودمو خلاص کنم،خدا هم دوستم نداره اصلا کمکی نکرد
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
عزیزم میدونم آره. گلم شما دلیل سقطت چی بوده متوجه شدی دلیلش رو ؟
من کلی ازمایش دادم همش خوب بود فقط ازمایش ژنتیکم که مربوط به انعقادی بود ریسک بالا نشون داده بود ,احتمال خیلی زیاد همون انعقادی بوده باید اسپرین و هپارین استفاده کنم تو بارداری بعدیم
هماتوم ایجاد میشه . خونم لخته میشه . سر بچه آخریم واقعا دیوونه شده بودم. چندروز پیش عمل داشتم میگن بهوش اومده بودم همش اسم پسرمو میگفتم 😢😢 بعد دوسال از سقطم هنوز تو ناخودآگاهم آشوبه