2777
2789
عنوان

بارداری

100 بازدید | 5 پست

سلام ب خانومای عزیز من اولین بارداریمه و در هفته ۷ هستم 

من زیر دلم سمت چپ چند روزه ی کوچولو درد میکنه گاهی پهلو سمت چپم هم درد میگیره (فقط سمت چپ) و دو سه روزه ترشح زرد کمرنگ (کرمی رنگ) بدون بو و سوزش و خارش دارم 

چرا اینجوری شدم؟

طبیعی هست 

استراحت کن 

سنگین بلند نکن 

پله بالاپایین نکن

غذای محرک نخور

رابطه هم زیاد نداشته باشید

اگه ترشح تیره شد بد بو یا باسوزش برو دکتر

برای سلامتی همه ی نی نی ها صلوات🙏ابلفضل عاشقی مشکل گالماز😢

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


منم تا سه ماه اول سمت چپم همیشه درد میکرد طبیعیه  ترشح زرد هم یعنی عفونت داری مطمئنن اب کم میخ ...

زرد نیست بیشتر کرمی رنگه نوشیدنی و آب زیاد میخورم اتفاقا

زرد نیست بیشتر کرمی رنگه نوشیدنی و آب زیاد میخورم اتفاقا

اصلا از لک ها نترس من از روز اول تا الان همه جور لکی دیدم 

این سری رفتی دکتر ببین چی میگه

اما از درد سمت چپت نترس مطمئنن سرش سمت چپ واسه شما فکر کنم بچه ت هم دختره 


لطفا فقط یه صلوات برای سلامتی اقا امام زمان💕 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

عاشقی

phadis1370 | 48 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز