2777
2789
عنوان

بارداری

100 بازدید | 5 پست

سلام ب خانومای عزیز من اولین بارداریمه و در هفته ۷ هستم 

من زیر دلم سمت چپ چند روزه ی کوچولو درد میکنه گاهی پهلو سمت چپم هم درد میگیره (فقط سمت چپ) و دو سه روزه ترشح زرد کمرنگ (کرمی رنگ) بدون بو و سوزش و خارش دارم 

چرا اینجوری شدم؟

طبیعی هست 

استراحت کن 

سنگین بلند نکن 

پله بالاپایین نکن

غذای محرک نخور

رابطه هم زیاد نداشته باشید

اگه ترشح تیره شد بد بو یا باسوزش برو دکتر

برای سلامتی همه ی نی نی ها صلوات🙏ابلفضل عاشقی مشکل گالماز😢

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منم تا سه ماه اول سمت چپم همیشه درد میکرد طبیعیه  ترشح زرد هم یعنی عفونت داری مطمئنن اب کم میخ ...

زرد نیست بیشتر کرمی رنگه نوشیدنی و آب زیاد میخورم اتفاقا

زرد نیست بیشتر کرمی رنگه نوشیدنی و آب زیاد میخورم اتفاقا

اصلا از لک ها نترس من از روز اول تا الان همه جور لکی دیدم 

این سری رفتی دکتر ببین چی میگه

اما از درد سمت چپت نترس مطمئنن سرش سمت چپ واسه شما فکر کنم بچه ت هم دختره 


لطفا فقط یه صلوات برای سلامتی اقا امام زمان💕 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792