2789
عنوان

زندگی سالم و کاهش وزن (بامداد خمار ) تاپیک جدید

| مشاهده متن کامل بحث + 1835118 بازدید | 290067 پست

من برم دراز نشست برم یکم تا وروجکا بخابن

بعد برم لالا

💖سرگروه تثبیتی های قهرمان 💖 تاپیک قوانین تثبیت وزن💪 شروع رژیم: 1401/08/27 ✌ 💚عضو گروه سبز💚  قد:۱۷٠ وزن اولیه:۸۲.۳😓    81.4 » ۸٠.۸ » ۷۹.7 » 79.3 » 78.6 » 77.6 » 79 » 78.2» 76.8» 76.4 ۷۵.۹ » ۷۴.۹ » ۷۴.۶ »  71.9»۶۹.۹»  68.3 هدف نهایی🔥۶۵🔥😍  قهرمان زندگی خودم میشم 💪💪          💥۷۸🔓»💥۷۶🔓»74💥🔓»٧2💥🔓» 70💥🔓69💥🔓 68 💥🔒67 🔒66🔒 65🔒
زنده باشی عزیزم😚💐 خوشحالم که با شما و ساناز جون آشنا شدم

منم همینطور عزیزم ایشالا سه تامون نتیجه ای که میخوایم بگیریم😍😍😚

#کودک_همسری.به شدت مخالف ازدواج زیر 18 ساله م    با تنبیه بدنی کودکان مخالفم.مادری که بچه تو کتک میزنی زخم های جسمیش خوب میشه ولی هیچوقت زخمی که به روحش میزنی خوب نمیشه.                    لطفا کسی رو قضاوت نکنید  

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عزیزم شما هم از خودت بگو،چن وقت رژیمی ،الان چندی  @پسرزمستان    

سلام سانازجونم من وزنم 65 بود که رژیم شروع کردم 

الانم 56 

#کودک_همسری.به شدت مخالف ازدواج زیر 18 ساله م    با تنبیه بدنی کودکان مخالفم.مادری که بچه تو کتک میزنی زخم های جسمیش خوب میشه ولی هیچوقت زخمی که به روحش میزنی خوب نمیشه.                    لطفا کسی رو قضاوت نکنید  
خداروصدهزار مرتبه شکر نبودی انگار تاپیک یه چی کم داشت بیشتر بیا ما_خیلی_باحالیم#  

عزیز دلمی🥰🥰🥰ن دیگه میام حتما 😊🤗😊🤗

باحالی-از- خودتونه#  

💚خودم گروه سبززز💚وزن شروع ۸۰💚وزن الان۶۰💚قرررررربون بامدادخمارررر(الهه جونمممم)❤❤❤و همه دوستان تاپیک🙏❤

بامداد جون خییییلی خیییلی ممنونم ک جواب دادی عزیزم 

پس من همون ۱۲۰۰تایی ک با فرمول ب دست میاد رو میبندم واسه هفته ای ی کیلو

-مامانم تنها دلخوشیمون توی دنیاس دعاکنیدسلامتیشو ب دست بیاره -

عزیزم فقط صبحانت خوب نبود بقیه ش خوب بود 👌

مرسی عزیزم صبحانه دیر شد ساعت 12خوردم ترازو ندارم می رم خونه دوستم وزن میکنم 

فدات   

گروه آبی وزن اول 68 ...تاریخ شروع99/1/5........   66100........ 64700  ..........۶۳۹۵۰🙋به سوی باربی شدن هدف ۶۰😎 ..همه ی آدمهای موفق اون کاری رو کردن که هیچ کس دیگه ای حاضر نبود انجامش بده.
بامداد جون خییییلی خیییلی ممنونم ک جواب دادی عزیزم  پس من همون ۱۲۰۰تایی ک با فرمول ب دست میاد ...

قربونت عزیزم 

لطفا حتما توضیح برنامه رو بخون تو امضام هست 

موفق باشی 🌺

برای شروع رژیم👈🏼 توضیحات روبخونیدو بیایید👈🏼تاپیک رژیم      به راحت نفسیگنج پایدارمجوی،شب شرابنَیَرزدبهبامداد خمـار 
سلام عزیزم قربونت توخوبی 😘😘❤️ منم مثل توام یعنی بنظرم بیشتر ادمایی که یه روزی اضافه وزن داشتن این ...

خوبم خداراشکر😙

آره دقیقا حسم میگه 66 هم خیلی خوبه

نه تقریبا رو برنامه پیش میرم حتی ی روزایی کالریم خیلی بالا میزنه از حد مجاز ولی خب سعی میکنم با ورزش و کمتر خوردن تو روز بعدش ی مقداری جبرانش کنم

گروه آبی🥲     وزن اولیه:۷۳.۵۰     وزن هدف:۶۷      قد:۱۷۰                                      
کی گفته چیت داریم 😳😳😳😳  مگه من تو توضیحات نوشتم چیت داریم ؟  مگه اگه چیت داشته باشیم ...

من گفتم 

داشتم با يكي از بچه ها صحبت ميكرديم گفت تثبيت بريم چيت ميخورم 

گفتم اره خوبه 

من هفته اي يك بار چيت ميخورم الان 

ديگه اون كاربر عزيز گير داد ك چيت چيست و اينا😆

گفتم بهش كالري شمار الهه و روش الي چيت نداره😬

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز