2777
2789
عنوان

بعد از س...

871 بازدید | 64 پست

سلام بچه ها

كيا تجربه ي بارداري دوباره بعد از سقط رو دارن؟؟


ايا وقتي فهميدين دوباره باردارين دارو مصرف كردين واسه سقط نشدن دوباره ي جنين؟؟


من يه سقط داشتم

دوستمم همرمان سقط داشت


دكترم اصلا تا وقتي قلب جنين تشكيل نشده

حتي با وجود لكه بيني يا خونريزي هيچ دارويي تجويز نميكنه



ولي دكتر دوستم دارو ميده،الان دوستم دوباره باردار شده از همون ٦هفته داره دارو ميخوره و امپول ميزنه

گفته با اين داروها جاي بچه محكم ميشه و سقط نميشه


ميشه اگه ممكنه راهنماييم كنيد؟

و تجربياتتون رو در اختيارم بذارين

فقط يه صلوات واسه سلامتي جنينم،،بمون برام جگر گوشه ي مامان

وای من فک کردم بعداز س س 😎😎

چه ناشیانه " مات" چشمانت شده ام                            منی که عمری همه را کیش داده بودم ...‌‌‌‌‌‌                                                                                      《آغوش تو آرام ترین نقطعه دنیاست ،هرچند که تو دیوانه ترین مرد جهانی ...》♡♡♡

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

قصدت از زدن اين عنوان چيه دقيقا؟؟؟؟

لا حَوْلَ وَ لاقـُوّةَ إلّا باللّهِ الْعَلِيِّ  العَظيمِ لامَلْجَأَ وَ لامَنجا مِنَ اللّهِ إِلّاٰ إِلَيْهِ.هيچ دگرگوني و نيرويي جز به خداوند والا و بزرگ تحقق نمي يابد و هيچ پناهگاه و جايگاه نجاتي از خدا جز به سوي خدا نيست.

دليل سقطت چى بود و چند هفته سقط كردى؟

بگو ستاره دردانه                                            در انزواى رصدخانه                                         كدام كوزه شكست آنروز؟                                  كه با گذشتن نهصد سال                                 هنوز حلقه دستانش به دور گردن خيام است....
بقیشو ننوشتی فک کردم منظورت س ک.. هست🙈سریع پریدم تو

دقيقا قصدش همين بود

لا حَوْلَ وَ لاقـُوّةَ إلّا باللّهِ الْعَلِيِّ  العَظيمِ لامَلْجَأَ وَ لامَنجا مِنَ اللّهِ إِلّاٰ إِلَيْهِ.هيچ دگرگوني و نيرويي جز به خداوند والا و بزرگ تحقق نمي يابد و هيچ پناهگاه و جايگاه نجاتي از خدا جز به سوي خدا نيست.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز