sahariam مدیر استارتر عضویت: 1397/07/18 تعداد پست: 2191 عنوان فوبیا و ترس 331 بازدید | 46 پست سلام خانما از چی خیلی میترسید یا فوبیاشو دارید؟ معجزم مرداد 1397/07/21 | 03:47 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
pastiil عضویت: 1396/12/22 تعداد پست: 19087 موشزلزله به خاطر تو هم که شده تمام روزاهای بعد از این مهربانتر خواهم شد 98/4/4
شقایق_69 عضویت: 1397/07/19 تعداد پست: 3170 گم شدن بچه هامیا یکی بدزددشون اگر صدبار میمردم بازم.تورو میدیدم عاشق میشدم.....
sahariam مدیر استارتر عضویت: 1397/07/18 تعداد پست: 2191 خودم به شدت از امپول و همه حیونا میترسم معجزم مرداد
Avamm عضویت: 1395/11/23 تعداد پست: 2092 از زلزلهبعضی وقتا حتی حسش میکنم بعد نگاه لوستر میکنم میبینم توهم زدم باز
دخترزمستون عضویت: 1397/05/22 تعداد پست: 10556 آمپووووووووول ❤ 💚🍃هرچه در جستن آنی،آنی❤💚🍃خدایاخودت بساز تو بسازی قشنگ تره♥️🌸♥️
sahariam مدیر استارتر عضویت: 1397/07/18 تعداد پست: 2191 بیماری خودم و اطرافیان و البته زایمان طبیعی مجدد وای من به زایمان فکرمیکنم واقعا ترسم داره خداییش معجزم مرداد
pirlanta عضویت: 1397/02/14 تعداد پست: 5080 از همه حیوانات گرچه تکیه گاه منی، اما خود، در تنهایی، ساقه ی باریک یک گل مینایی.
pink_princess عضویت: 1397/06/04 تعداد پست: 2853 فوبياي گم شدن يا جا گذاشتن گوشيم 🙈 فقط برقص،آدم بايد يه جاهايي رها شه😁
sahariam مدیر استارتر عضویت: 1397/07/18 تعداد پست: 2191 آمپووووووووول من در حدیم کبعد هر امپول غش میکنم معجزم مرداد
mitil66 عضویت: 1397/05/26 تعداد پست: 348 گم شدن بچه هامیا یکی بدزددشون از كي اينجوري شدي خدايا بهم يه دختر ناز سالم بده🙏 ❤️
sara234 عضویت: 1396/02/12 تعداد پست: 9906 ووی اسمشم گفتم خارشم گرفت 😖 جراحت جایی است که روشنایی وارد میشود مولوی