2777
2789
عنوان

کیکم:((

2002 بازدید | 32 پست

سلام

ی سوال درمورد پخت کیک دارم...

من کیک ک میپزم همه چیش خیلی خوب میشه بجز پختش...

تهش کاملا برشته میشه ولی وسط کیک هنوز خامه.چیکارش کنم.با فر گاز میپزم

لااااااایک ننننکنییید لدفن  

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


بنظر من کیک پز بهترین وسیله ست واسه پخت کیک...منم فر دارم و چند بار که باهاش کیک پختم اصلا  راضی نبودم...با اینکه درجه حرارتشو کاملا طبق دستوری که سرچ کرده بودم تنظیم کردم

دست کدوم غزل بدم نبض دل عاشقمو ...پشت کدوم بهانه باز پنهون کنم هق هق مو...

وقتی اینجوریه زمان پخت روببربالا دما رو بیار پایین

مثلا ۱۶۰درجه با ۴۰ یا۴۵دیقه . بازم از دقیقه ۲۰به بعد مدام چک کن باخلال . 

چرا امضات کم رنگه  اینجانب از سال ۹۶ ب دلیل کاهش ناگهانی گربه ها ذائقم تغییر کرد و پیتزا رست بیف رو جایگزین کردم.نام کاربری قابل تغییر نیست دیگه  
بنظر من کیک پز بهترین وسیله ست واسه پخت کیک...منم فر دارم و چند بار که باهاش کیک پختم اصلا  راض ...

دماسنج فر قراره بخرم

کیک پز مامانم داره اره خ خوب درمیاد. ولی فر اگ تنظیم باشه ازکیک پزم بهتر میشه خو

لااااااایک ننننکنییید لدفن  
خو من کمترین درجه ممکن میذارم .زیر160 دماش تنظیم نیس گازای ایرونی

طبقه چندم فر میذاری؟طبقه دوم خوبه...پایین تر تهش برشته میشه و مغرش خام...باید دماشم بیاری پایین تر...هر فر یه قلقی داره

معنی" مخالف نظر منی ریپلای نکن "رو متوجه نمیشم😐خب اگه حرفت حقه وایسا جواب بده چرا در میری یا میتونی نظر ندی هیچکسم ریپلایت نمیکنه ... پای افکارت بمون...  صبر کن عزیز من...عه😐😐😐...والا 😑😑😑😑
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز