2777
2789
عنوان

چاقییییییی

| مشاهده متن کامل بحث + 306 بازدید | 42 پست
دوست من دختریش خورده بودو ازدواج کرد بچه دارم شد مادرش ک تاصورتش میخاد لاعرشه میگیره میحوره

تو چن ماه تاثیر داره؟ 

چه ناشیانه " مات" چشمانت شده ام                            منی که عمری همه را کیش داده بودم ...‌‌‌‌‌‌                                                                                      《آغوش تو آرام ترین نقطعه دنیاست ،هرچند که تو دیوانه ترین مرد جهانی ...》♡♡♡
به دلایلی زود ازدواج کردم هفده سالمه هفتادو هفت کیلو قدم 163

تحرك نداري شايد يا تغذيه ات مشكل داره برو دكتر تغذيه برنامه بگير

خودتو دوس داشته باش از تو فقط یدونه هست✨🤍

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ببین من چهل کیلو بودم باوجودداشتن بچه دوستم گفت من وو مامانم کپسول چاقی فرشته خوردیم چاق شدیم من خور ...

تو چندماه اثر کرد؟

یه معده گرسنه،یه کیف پول خالی،و یه قلبِ شکسته        باارزش ترین درس ها رو توی زندگی بهت میدن!!!!
به دلایلی زود ازدواج کردم هفده سالمه هفتادو هفت کیلو قدم 163

اضافه وزن داری گلم بشی۶۸خوبه

البته من ۶۵که میشم عالیه چون بالاتنه ام خوبه فقط ب اس ن ورون دارم


بستگی به نوع چاقی هم داره

وخدایی که برایم کافیست❤❤❤❤

قیمتش چنده تا چن ماه استفاده کنیم؟

چه ناشیانه " مات" چشمانت شده ام                            منی که عمری همه را کیش داده بودم ...‌‌‌‌‌‌                                                                                      《آغوش تو آرام ترین نقطعه دنیاست ،هرچند که تو دیوانه ترین مرد جهانی ...》♡♡♡

اخه دکتر تغذیه یه برنامه هایی میده که باید وقت بزاری درست کنی

ولی من تا ساعت سه مدرسه ام بعدش سه ساعت استراخت دارم بعد شروع میکنم درخوندن

فرزندم 🥺تو از نژاد مایی.. 🫀 به احترام تو..🤱🏻 نماز عاطفه میخوانم😇❤️. برای خاطره هایم تعریف خواهم کرد که تو چقدر سرشاز از من و پدرت هستی🤰🏻👼🏻

درس

فرزندم 🥺تو از نژاد مایی.. 🫀 به احترام تو..🤱🏻 نماز عاطفه میخوانم😇❤️. برای خاطره هایم تعریف خواهم کرد که تو چقدر سرشاز از من و پدرت هستی🤰🏻👼🏻

میشه قیمتشو بگی و چند ماه باید استفاده کنیم

چه ناشیانه " مات" چشمانت شده ام                            منی که عمری همه را کیش داده بودم ...‌‌‌‌‌‌                                                                                      《آغوش تو آرام ترین نقطعه دنیاست ،هرچند که تو دیوانه ترین مرد جهانی ...》♡♡♡
میشه قیمتشو بگی و چند ماه باید استفاده کنیم

سی تومنه هشتاد تاکپسول روزی دوتا قبل ناهار دوتاقبل شایابالاعکس بعدش میشه خورد  وقتی میخاد تموم بشه کم کم کمش میکنی مثلا کلا ده تای اهرو چندتاشو روزی دوبار چندتاشم رپزی یبار تاتموم بشه اخرین بسته ای دیگه نخاستی بخوری

سرسری ردشو و زندگی کن دقت دق ات میدهد
سی تومنه هشتاد تاکپسول روزی دوتا قبل ناهار دوتاقبل شایابالاعکس بعدش میشه خورد  وقتی میخاد تموم ...

مرسی عزبزم😘😘😘

چه ناشیانه " مات" چشمانت شده ام                            منی که عمری همه را کیش داده بودم ...‌‌‌‌‌‌                                                                                      《آغوش تو آرام ترین نقطعه دنیاست ،هرچند که تو دیوانه ترین مرد جهانی ...》♡♡♡
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز