2777
2789
عنوان

چاقییییییی

| مشاهده متن کامل بحث + 306 بازدید | 42 پست

یکی بگه من چیکار کنم چاق بشم فقط نگین بخور که گرونی😂😂😂

چه ناشیانه " مات" چشمانت شده ام                            منی که عمری همه را کیش داده بودم ...‌‌‌‌‌‌                                                                                      《آغوش تو آرام ترین نقطعه دنیاست ،هرچند که تو دیوانه ترین مرد جهانی ...》♡♡♡

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

یکی بگه من چیکار کنم چاق بشم فقط نگین بخور که گرونی😂😂😂

ببین من چهل کیلو بودم باوجودداشتن بچه دوستم گفت من وو مامانم کپسول چاقی فرشته خوردیم چاق شدیم من خوردم سیزده کیلو اضاف کردم ولی بعد عمل بینی س چهارکیلو کم کردم بازم پنجاهم ولی همچیم خوبه انقد دعاش کردم الان عطاریا بیشترممیارن میگن دگزاسیپرو قاطیه ولی خیلیاام دارن من ک بعدش چقدازمایش رفتم سالمه سالم و همینطوردوستام خیلی خوبه 

سرسری ردشو و زندگی کن دقت دق ات میدهد

کم بخور .با ورزش تنها راهت همینه من 106بودم الان 65شدم.با همین کم خوراکی و ورزش.

خواهر قشنگم پروینم کجایی مگه نگفتی تنهام نمیزاری پروانه سوخت بی پروینش بیا ناز خواهر بیا کاسه بشقاب آوردم خاله بازی کنیم بیا جر زنی نمیکنم بیا پروینم تمام کاسه ها بشقاب ها مال تو بیا با گچ لی لی کشیدم تو کوچه بیا لی لی بازی کنیم بیا موهات و ببافم آخ جان پروانه موهات ریخت جان پروانه خمیده شدی 😭😭عشقم قورمه سبزی پخته بودم برات بمیرم بمیرم بمیرم لبت بسته شد نتونستی سیر بری پیش خدا 😭خواهر عشق پروین کجایی 😭😭😭😭😭

فقط اراده میخواد 

من کلا استعداد دارم


پیش دانشگاهی بودم باوزن ۹۵رفتم دکتر تغذیه بهم رڗیم داد خودمو به ۸۰رسوندم


دیگه معدم کوچیک شده بود ورژیم جواب نمیداد شروع کردم روزی پنج کیلومتر پیاده روی شدم۷۰


بعد رفتم اروبیک شدم۶۲


از اون سالها هفت سال میگزره من ازدواج کردم حامله شدم تو حاملگی دوباره چاق شدم رسیدم ب ۹۸ولی بعد یکسال شروع کردم کالری شماری شدم۶۵


ولی الان که خدممتون هستم وزنم۷۲هست غذام کمه شیرینی وچربی نمیخورم ولی کمم نمیکنم نیاز به ورزش دارم ولی بچم کوچیکه نمیتونم برم کسی نیست بگیرش

وخدایی که برایم کافیست❤❤❤❤
ببین من چهل کیلو بودم باوجودداشتن بچه دوستم گفت من وو مامانم کپسول چاقی فرشته خوردیم چاق شدیم من خور ...

قرصا عوارض دارن بیشترشون واسه تبلیغ منک صدرصد نمیتونم بهشون اعتماد کنم

چه ناشیانه " مات" چشمانت شده ام                            منی که عمری همه را کیش داده بودم ...‌‌‌‌‌‌                                                                                      《آغوش تو آرام ترین نقطعه دنیاست ،هرچند که تو دیوانه ترین مرد جهانی ...》♡♡♡
قرصا عوارض دارن بیشترشون واسه تبلیغ منک صدرصد نمیتونم بهشون اعتماد کنم

ببین منم ترسو بودم عین شما این روش نوشته عرق یونجه و اینا عطاری میگه خیلی میبرن اشتهامو خیلی زیادگرده بود چطور ک یسره شب و نصف شب ماکارونی درس میکردمدمیحوردم  همچیمم سالمه

سرسری ردشو و زندگی کن دقت دق ات میدهد
قرصا عوارض دارن بیشترشون واسه تبلیغ منک صدرصد نمیتونم بهشون اعتماد کنم

دوست من دختریش خورده بودو ازدواج کرد بچه دارم شد مادرش ک تاصورتش میخاد لاعرشه میگیره میحوره

سرسری ردشو و زندگی کن دقت دق ات میدهد
ببین منم ترسو بودم عین شما این روش نوشته عرق یونجه و اینا عطاری میگه خیلی میبرن اشتهامو خیلی زیادگرد ...

میتونی از کپسولش برام عکس بزاری

چه ناشیانه " مات" چشمانت شده ام                            منی که عمری همه را کیش داده بودم ...‌‌‌‌‌‌                                                                                      《آغوش تو آرام ترین نقطعه دنیاست ،هرچند که تو دیوانه ترین مرد جهانی ...》♡♡♡
چندسالته  چند كيلويي قدت چنده

به دلایلی زود ازدواج کردم هفده سالمه

هفتادو هفت کیلو قدم 163

فرزندم 🥺تو از نژاد مایی.. 🫀 به احترام تو..🤱🏻 نماز عاطفه میخوانم😇❤️. برای خاطره هایم تعریف خواهم کرد که تو چقدر سرشاز از من و پدرت هستی🤰🏻👼🏻
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز