2777
2789
عنوان

اسم دختر

524 بازدید | 50 پست

بچه ها من شوهرم اسم زینب رو خیلی دوست داره. و اصرار میکنه ک هرچی بخای بهت میدم فقط از ته دل راضی شو که اسمشو بذاریم زینب. نظرتون؟ خودمم هیچی انتخاب نکردم. اسم دختر کلا خوشم نمیاد

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چه شوهر خوبی.شوهره من میگف بچه رو بنداز.الانم ک میخایم جدا شیم از لجم میخاد بچه رو بگیره در حالی ک ن ...

بگو باشه بچه واس تو 

مهريم رو بده 

گفته بودم چو بيايي غم دل با تو بگويم /چه بگويم كه غم از دل برود چون تو بيايي

به نظر من برای انتخاب اسم چندتا ملاک داشته باشین.

یکی اینکه بعدا قدیمی نشه.

حتما با معنا باشه.

اسمو نشکونن.مثلا فاطمه رو فاطی میگن.

بعدشم اگه با فامیلیش هماوایی داشته باشه خوبه.

تا حد امکان تک کلمه ای انتخاب کنین.

دیگه بقیش سلیقه و عقیده شخصیه.

من خودم انتخابم اسمای ایرانیه.

دو چیز انتها نداره.اولی کهکشانه.دومی جهل بشره.البته اولی رو مطمعن نیستم.

هیچوقت نمیزارم

حضرت زینب درسته برا مسلمان ها ارزش ولی خب به جا اسم سعی کنید اخلاقش زینبی باشه😊😊😊

اسم باید با جامعه باشه

ممکنه بزرگ بشه از اسمش خجالت بکشه


چه کنم؟ دل به که بندم؟ به کجا روی کنم؟بازگو ای به کنارِ دگری خفته ی من!!
چه شوهر خوبی.شوهره من میگف بچه رو بنداز.الانم ک میخایم جدا شیم از لجم میخاد بچه رو بگیره در حالی ک ن ...

خدا خودش بهت كمك كنه خيلي ناراحت شدم انشالله به زودي برات بهترينها رقم بخوره عزيزم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز