2777
2789
عنوان

امید زندگی .....(2)

| مشاهده متن کامل بحث + 155826 بازدید | 10472 پست

بیوپسی منفی ها کمتر پی این کارا رفتن . 

ولی بودن کسایی که تک توک یه زمانی اس داشتن زالو درمانی و طب سنتی و... رفتن ولی خوب متاسفانه نشد 

اونها که جواب میگیرن به نظرم یه اس سالم و خوب دارن همون میزنه باردار میشن 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام  همسر من هم ازو اسپرمه تو رویان بیوپسی کردن ولی اسپرمی نبود میخواستم بدونم تو تهران کدوم م ...


سلام عزیزم..بیمارستان مهر انجام میدن..ولی جریان چیه منم همسرم چند روز پیش رویان بیوپسی شد ولی چیزی پیدا نکردن..چند نفر هم که پرسیدم اونا هم چیزی پیدا نشد..چرا واسه هیچکسی پیدا نمیشه آخه

تا خداوند نخواهد حتی برگی از درخت فرو نمیریزد🤗

یه خانم اصفهانی بود که همسرش رو بیوپسی کردن بیضه های همسرش انقدر مشکل داشته که از سربازی معاف شده حتی هورمونهاش هم خیلی بالا بود ولی واسه اونا اسپرم پیدا شد همسرش هشت سال تو اصفهان دارو خورده بود حتی جنین اهدایی هم گرفته بودن که خانومه ام اس داشته بچه سه ماهه سقط میشه ولی کار خداس مال اونا پیدا ولی همسر من که همه چیش نرمال بود و چند تا دکتر گفته بودن حتما تو بدنش پیدا میشه به تعداد بالا ولی چیزی نبود البته رویان فقط از بیضه چپ نمونه برداری کرده

یه خانم اصفهانی بود که همسرش رو بیوپسی کردن بیضه های همسرش انقدر مشکل داشته که از سربازی معاف شده حت ...

ما همینه بدون هیچ مشکلی صفره. طب رایج میگه دارو نداره نمیدونم چرا؟ ولی سنتی میگه با جوشانده خرنوب خوب میشه نمیدونم چیکار کنیم. ؟ خستم خیلی خسته

البته با توضیحاتی که نی نی ۹۲ دادن و گفتن اهدایی بگیری و بچه دار بشی همه چیز فراموش میشه. تو راه اهدا فعلا پاگذاشتیم و دنبال نامه دادگاه هستیم. 

خدایا شکرت
سلام عزیزم..بیمارستان مهر انجام میدن..ولی جریان چیه منم همسرم چند روز پیش رویان بیوپسی شد ولی چیزی پ ...

سلام عزیزم شما چند وقته متوجه شدین؟ از خرنوب و نخود و... استفاده کردین؟ منم شوهرم ازواسپرمه باهورمون بالا...قراره بریم پیش گیلانی و رویان بیوپسی بشه... اینجوری گفتین مردد شدم بریم رویان 

کجا بهتره واسه بیوپسی؟

میگن رویان اکثرا واسه شهرستانی ها جواب میده اونا رو بهتر درمان میکنن 

من از اهواز اومدم تهران واسه عمل..ولی چیزی که شما گفتید فکر نکنم درست باشه..اخه تهران و شهرستان چه فرقی داره واسشون

تا خداوند نخواهد حتی برگی از درخت فرو نمیریزد🤗
ما همینه بدون هیچ مشکلی صفره. طب رایج میگه دارو نداره نمیدونم چرا؟ ولی سنتی میگه با جوشانده خرنوب خو ...


همسر من خرنوب خورد چتد تا داروی سنتی دیگه هم خورد ۳ بار هم عمل کرد اما هیچ کدوم فایده نداشت..دکتر گفت واسه خاطر اوریون که تو بچگی گرفته اسپرم نداره ......شما واسه نامه که اقدام کردید از طرف دادگاه میان دم خونه هم؟ اخه من نمیخوام کسی بفهمه 

تا خداوند نخواهد حتی برگی از درخت فرو نمیریزد🤗
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792