2777
2789
عنوان

امید زندگی .....(2)

| مشاهده متن کامل بحث + 155826 بازدید | 10472 پست
سلام عزیزم شما چند وقته متوجه شدین؟ از خرنوب و نخود و... استفاده کردین؟ منم شوهرم ازواسپرمه باهورمون ...

سلام عزیزم.. ۹ ساله متوجه شدم بچه دار نمیشیم...هم خرنوب هم چندین داروی دیگه استفاده کرد اما فایده نداشت..تا خدا نخواد انگار هیچی نمیشه..من چند سال پیش کلینیک نوید و ۳ سال بعدش رفتم یزد انجام دادیم و ۱ ماه پیش هم رویان انجام دادیم اما هیچ کدوم فایده ای نداشت..انشاءالله واسه شما پیدا بشه

تا خداوند نخواهد حتی برگی از درخت فرو نمیریزد🤗

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بچه ها میشه به من بگین دکتر ط و دکتر ک و دکتر ت  اسم کاملشون چیه؟!!! صفحه های اول و میخونم همه ...

دکتر ک منظورشون دکتر ک.ت.ا.بی...هستش..ولی دقیق نمیدونم چرا اینجور مینویسن..واسه همین منم با فاصله نوشتمش

تا خداوند نخواهد حتی برگی از درخت فرو نمیریزد🤗
دکتر ک منظورشون دکتر ک.ت.ا.بی...هستش..ولی دقیق نمیدونم چرا اینجور مینویسن..واسه همین منم با فاصله نو ...


برو اصفهان دکتر ایزدی آی یو آی میکنه  با اهدایی . 

یکی از بچه ها رفت دفعه اول مثبت شد 

راهش نزدیکه به اهواز 

برو اصفهان دکتر ایزدی آی یو آی میکنه  با اهدایی .  یکی از بچه ها رفت دفعه اول مثبت شد&nbs ...


مرسی عزیزممم..اخه تهران فامیل داریم ولی اصفهان کسی رو نداریم..اما خب واسه احتیاط میشه بگید کدوم بیمارستانه ؟

تا خداوند نخواهد حتی برگی از درخت فرو نمیریزد🤗

تو بیوپسی همسر من نوشته که سلولها در مرحله اسپرماتوسیت متوقف شده ... ولی من با توجه به مطالبی که در این رابطه خوندم احساس می کنم که می شه امیدوار بود... اینجا  کسی هست که در بیوپسی همسرش این موضوع رو تشخیص داده باشن؟

سلام به همه 

خواننده تاپيكم و مادر يك فرزند از جنس جنين اهدايي 

جنين اهدايي نه 

بهشت اهدايي 

پي كارتونو بگيرين و با اعتماد بخدا جلو برين 

تمام سوالاي منفي شما تو ذهن منم بود بدترش حتي 

اما خدا نه فقط بهشتو گذاشت زير پام كه گذاشت تو بغلم 

بچه هاتون از جان عزيز تر ميشن 

تمام هستي تون ميشن 

نفستون به نفسشونه 

خدا همتونو زود زود مامان كنه 

كاش من زودتر از اينا اقدام ميكردم و البته دوباره مبخوام اقدام كنم 

روزهاي سياهيه ميدونم اما اخرش عجيببببب شيرينه 

سلام مطالب این تاپیک خوندم چقدامیدوارشدم خدابه حق حضرت فاطمه همه کسای که مثل من منتظرن که هرچه زودترمامان بشن به ارزوشون رسن من شوشوم ازواسپرمه گفتن جنین اهدای بگیریم ولی من خودم خداروشکرهمه فاکتورای قبل اهداروانجام دادم مشکلی ندارم میتونم ازاسپرم اهدای استفاده کنم?

وای خدای من اشک شوق توچشمام جمع شدرادمان خداروشکرکه مادرشدی یعنی میشه یه روزمنم نتیجه بگیرم ومادربشم?کجااقدام کردی چندوقت رونوبت بودی?چندتاجنین انتقال دادن برات چندتاش موند?همون باراول ای وی اف کردی جواب دادمیشه بگی چه کارای انجام دادی قبل وبعدش

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز