2777
2789
عنوان

امید زندگی .....(2)

| مشاهده متن کامل بحث + 155826 بازدید | 10472 پست
مهرسا جون خیلی ناراحت شدم  جنین داری برای انتقال؟ خدا دلتو اروم کنه

سلام عزیزم مرسی آره دارم ولی نمیدونم چرا اینجوری شد جنیینم بلاست بود شرایط رحم و تخمکمم خوب بود نمیدونم چرا نشد   

بچه‌ها اگه خرید سوپرمارکتی دارین، امروز یه سر به توپ تخفیف دیجی‌کالا بزنین. 😄

هم تخفیف‌های خوبی گذاشته، هم یه کد ۵۰۰ هزار تومانی داره.

کد: TT554

من گفتم اینجا هم بذارم شاید به دردتون بخوره. 🌸

عزیزم خیلی سخته اولش که پا تو این راه بگذاریم اخه همش امید داریم بتونیم فرزند خودمونو داشته باشیم. ا ...



همیشه ته دلت می لرزه

ولی کلا فراموش میشه دیگه اصلا اسمی نمیاریم از موضوعات گذشته 

زندگی با اومدن بچه گلستان نمیشه . همیشه اون نمک زندگی و دعواهها هست ولی اون فشاری که بعدش رو سینه ات هست برداشته میشه . حس سبکی. 

ولی اومدن بچه نه تنها زندگی خودمون بلکه کل زندگی خانواده شوهرمو از این رو به اون رو کرده 

یه پا ملکه شده 

دوستان اگه کسی تجربه ای داره به من بگه من ماه دیگه باید برای خراش رحم برم    و دوباره انت ...

انشاءالله به حق علی جواب بگیری..چون منم مثل شمام و میدونم خیلی سخته انتطار بچه رو کشیدن

تا خداوند نخواهد حتی برگی از درخت فرو نمیریزد🤗
مهرسا اگه طب سوزنی میتونی حتما برو  بچه ها از طب سنتی که قم بود هم خیلی جواب گرفتن. فکر کنم ...

مرسی عزیزم   اینجا هم مرکز طب سنتی داره خودم تو فکرش بودم حالا حتما انجامش میدم میخوام برم یوگا احساس میکنم یه استرس و ترس نهفته تو وجودمه که سغی میکنم به روی خودم نیارم اما ضمیر ناخوداگاهم خیلی باهاش درگیره

دکتر ک . تا بی

منم ایشون مد تظر دارم تعریفشو زیاد شنیدم. ممنون عزیزم خیلی کمک کردی بهم. 

یه چیز بگم. مرتب بعضیا که اسپرمشون ضعیف بوده و حامله شدند مرتب در تاپبکا مبگذارن که فلان کارو کردن خرنوب خوردن یا تخم مرغ نطفه دار خوردن و حامله شدن طبیعی. به این حرفا توجه بکنم به نظرت یا نه. ؟

اصلا کسی بوده با بیوپسی منفی این راهو بره و نتیجه بگیره؟

خدایا شکرت
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز