منم ایشون مد تظر دارم تعریفشو زیاد شنیدم. ممنون عزیزم خیلی کمک کردی بهم.
یه چیز بگم. مرتب بعضیا که اسپرمشون ضعیف بوده و حامله شدند مرتب در تاپبکا مبگذارن که فلان کارو کردن خرنوب خوردن یا تخم مرغ نطفه دار خوردن و حامله شدن طبیعی. به این حرفا توجه بکنم به نظرت یا نه. ؟
اصلا کسی بوده با بیوپسی منفی این راهو بره و نتیجه بگیره؟