2789

سلام .این جوش ها بیشتر به علت استرس هستن و برای گونه به علت مصرف قند و چربی بالاست.اگه از تیغ استفاده میکنید درمانی نداره .در غیر اینصورت صورت تون رو صبح ها با آب برنج به جای صابون بشویید.هر روز بیست دقیقه بخور بدید و بعد از اون آب لیموترش روی صورتتون به مدت ۱۰ دقیقه قرار دهید.در صورت سوزش هم رقیق اش کنید.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اگر مستعد به آکنه هستید هم حتما باید برای درمان به پزشک مراجعه کنید و از محصولات آرایشی سازگار با پو ...

مرسییی ک ی سوال دیگم پیش اومده الان اولین باره میخوام اصلاح کنم چجوراصلاح کنم ک جوش نزنم 

مرسییی ک ی سوال دیگم پیش اومده الان اولین باره میخوام اصلاح کنم چجوراصلاح کنم ک جوش نزنم 

همه بعد از اولین اصلاح جوش میزنن .بهتره از بند استفاده کنید و بعدش مخلوط آب گرم و شکر و زردچوبه برای تسکین اش استفده کنید که جوش نزنه .

اخه عروسی داداشمه خیلی بدمیشه اگ جوش بزنم

آرایشگاه که مراجعه کردین همراهتون الکل ببرید نخ رو ضد عفونی کنید .بعد هم با صابون بچه صورتتون رو بشویید و از این محلول شکر و زردچوبه استفاده کنید .ان شالله که جوش نمیزنید .مبارک باشه .خوشبخت بشن .

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز