عزیزم سلام خدا بهمون صبر بده من بیست و هشت سال دیشب پری اومد و باردار نیستم همه زحماتمون بر باد رفت بخدا دیگه نمیدونم چیکار کنم خسته شدم چهارساله دنبال همین کارام خستم دیگه خدااا نمیدونم دیگه چیکار کنم این همه توکل بر خدای خودم ولی واقعا داغون شدم خسته شدم روم نمیشه تو صورت شوهرم نگاه کنم.اصلا نمیدونم چجوری زندگی عادی برگردم..چسکار کنم دارم روانی یمشم.ولی تو نگران نباش عزیزم چون یدفه تجربه داشتی چیزی نیست نگران نباش