2789
عنوان

کمک ک ک

188 بازدید | 16 پست

خواهش میکنم یکی کمکم کنه.من ازمایش خونم منفی بود برا بارداری بتا یک بود ولی علایم حاملگی داشتم و هیچ لکه بنی یا سقطی نداشتم.کسی بوده مث من باشه تو رو خداااااا. من انتقال جنین داشتم چهاردهم

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

عزیزم ازمایش خون دقیق مگه تاریخ نداده بودن بهت برای ازمایش؟؟منم ای یو ای کردم منفی شد :-)😢

عزیز میتونم سنتونو بدونم ک ای یو ای انجام دادید؟

آخخخ ک زمین بدجور گرده ، آدم نماها!!!
خب پی اینکه سقط نکردم و خونریزی نداشت یعنی چی بازم نه

منظورت پريوده 

از دكترت بپرس حتما ميدونه چندروز بعدش بايد پريود شي 

قشنگترينم ،اميد زندگيم همه كسمممم پسرممم داره مياد😍

من رفتم مرکز ناباروری گفتن باید ای یو ای کنین انجام دادم اما اصلا ازمرکز و دکتر راضی نبودم چون بعدش که منفی شد بهم گفتن مشکلی برای بارداری نداری فقط یه کم کیست تخمدان داری که با دارو برطرف میشه ومیتونی طبیعی بچه دارشی ازابان سال گذشته میرم اونجا امثال میگن یه کم کیست داری الان رو اوردم به طب سنتی 

سلام عزیرم بیست ودوسالمه شما چندسالتونه

سلام.یکم زود اقدام به روش هایی جز بارداری طبیعی نکردی؟خیلی کم سنی ک...چرا صبر نکردی طبیعی باردار شی؟

آخخخ ک زمین بدجور گرده ، آدم نماها!!!
شماچندسالتون؟

عزیزم سلام خدا بهمون صبر بده من بیست و هشت سال  دیشب پری اومد و باردار نیستم همه زحماتمون بر باد رفت بخدا دیگه نمیدونم چیکار کنم خسته شدم چهارساله دنبال همین کارام خستم دیگه خدااا نمیدونم دیگه چیکار کنم این همه توکل بر خدای  خودم ولی واقعا داغون شدم خسته شدم روم نمیشه تو صورت شوهرم نگاه کنم.اصلا نمیدونم چجوری زندگی عادی برگردم..چسکار کنم دارم روانی یمشم.ولی تو نگران نباش عزیزم چون یدفه تجربه داشتی چیزی نیست نگران نباش

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز