2777
2789
يه خانم دعا نويس،بخدا من نميدونم چون اصلا زنگ نزدمش فقط تعريفشو از چنتا كاربر اينجا شنيدم،خودم دودلم ...

اره 

ولش كن 

حالا زنگ بزن 

ببين هزينه هاش چه حدوديه و راست گفته اون كاربر

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اره  ولش كن  حالا زنگ بزن  ببين هزينه هاش چه حدوديه و راست گفته اون كاربر

ترسمو كنار بزارم ميزنگم،فقط يك كاربر نبود بارها تاپيك ديدم راجبش كه جواب گرفته بودن،اما ني ني يار قطع ميكنه زود نميزارن بفهميم كه چطوري معجزه ديدن

🦋🌈insta :home_sara_golgoli🦋🌈                        
يكي خوزستاني  بود يادم نيس بخدا اسم كاربريشونو هربار تاپيك زدن بعدش قطع ميكرد ني ني يار&nb ...

سلام

این آقابود یاخانم؟

من توگروه آقاخوزستان هستم

به نظرت دعاهاش خوبه؟

بگیرم؟

خواهشا نرید دنبال این چیزا خودتون تلاش کنید برای خواسته هاتون و از خدا فقط کمک بخواید

باید دنیا را کمی بهتر از آنچه تحویل گرفته ای ، تحویل بدهی.اینکه بدانی حتی یک "تو" ، با بودن "تو" راحت تر نفس میکشد یعنی موفق شده ای.❤💛#"گابریل گارسیا مارکز"
عزیزم اولا من که تبلیغی نکردم و به فرضی هم که تبلیغ باشه تجربمو دارم منتقل میکنم و ایشونم که مشاورشو ...

صد درصد همین طوره   

آدمها فکر می‌کنند اگر یک بار دیگر متولد شوند، جور دیگری زندگی می‌کنند؛ شاد و خوشبخت و کم اشتباه خواهند بود. فکر می‌کنند می‌توانند همه چیز را از نو بسازند، محکم و بی نقص!   اما حقیقت ندارد..    اگر ما جسارت طور دیگری زندگی کردن را داشتیم، اگر قدرت تغییر کردن را داشتیم، اگر آدمِ ساختن بودیم، از همین جای زندگی مان به بعد را می‌ساختیم!   "آنتوان دوسنت اگزوپری"
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز