2777
2789
عنوان

پشیموووونم

833 بازدید | 87 پست

بچه ها برای عروسیم ک دو هفته پیش بود رفتم کلیییییی پول دادم ی ارایشگاه خوب رفتم خیر سرم دوست داشتم تعغیر کنم ولی نه ک زشت شم برداشت موهامو روشن کرد اصلااااا راضی نبودم ۶۰۰ازم گرف بخاطر رنگ مو😪😪😪😪عکسم قشنگ شده همه هم گفتن خوب شدی ولی خودم ی جوریم من هیچوقت از خودم راضی نیستم اه

❤️بدون تو یه مروارید مشکی بی صدف من ته مردابم           یه ماهی وسط دریاولی خب بی نفسو وصله قلابم❤️

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منم همين روزا عروسيمه ميخوام غوغا كنم 

غوغا برا چی؟؟

❤️بدون تو یه مروارید مشکی بی صدف من ته مردابم           یه ماهی وسط دریاولی خب بی نفسو وصله قلابم❤️

ول کن دیگه گذشته. تغییر هم نمی کنه. خودتو سر این چیزا داغون نکن. ارزش نداره 

در بدترین ما انقدر خوبی و در بهترین ما آنقدر بدی هست، که هیچکس نمی‌تواند از دیگری عیب جویی کند...
چرا همون موفع به ارایشگرت نگفتی عوضش کنه

چون همه گفتن قشنگ شده با شینیون و ارایشم قشنگ تر میشه 

❤️بدون تو یه مروارید مشکی بی صدف من ته مردابم           یه ماهی وسط دریاولی خب بی نفسو وصله قلابم❤️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792