2777
2789

ولی شما فقط ب خاطر ارادتی ک داری ب این اشخاص فردا دخترت فردا همسنه یه عالمه لیانا و لنا و ماتینا و ..هست

و اسمش قدیمییی،

اینو میگم آخه مادرم اسممو گزاشت مهدیه ب خاطر امام مهدی اما اسممو اصلا دوس نداشتم و همش اذیت بودم ، دوستام همه ایدا و ملیکا و.. اونوقت من مهدیه ! اخر اسممو کردم مهیا

ممکنه دختر شمام اذیت شه

ب هرحال شما خودتون باید تصمیم بگیری اینم نظر من بود🌹 

من آریایی ام👑جای کوروش در قلبم،همانگونه که خونش در رگهایم است❤

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


شما چی انتخاب کردی خانمی؟!

فاطمه کلا همیشه جز اولین اسم ها هست، چون مذهبیه. به نظرم اینکه آینده چی بشه، خیلی بستگی به خانواده و مدرسه ای که می‌ره و به خصوص شهر محل زندگی داره. 

من خیلی آدم مومنی نیستم. از یه طرف هم از اسم های عجیب غریب خوشم نمیومدد. انشاالله اگه خدا بخواد احتمالا اسمش رو می‌ذاریم گلسا.

🕊 پر میشه این خونه از رقص و گل و شادی 🕊
ولی شما فقط ب خاطر ارادتی ک داری ب این اشخاص فردا دخترت فردا همسنه یه عالمه لیانا و لنا و ماتینا و . ...

ممنون ک وقت گذاشتی برام نوشتی

مهیا اسم زیبایی هست 

یک سوال 

معنا اسم مهیا با محیا رو میگی برام ؟

فاطمه کلا همیشه جز اولین اسم ها هست، چون مذهبیه. به نظرم اینکه آینده چی بشه، خیلی بستگی به خانواده و ...

چ اسم نازی 

مبارکه 

امیدوارم زایمان راحتی داشته باشی و سلامت بیادبغلت 

چ اسم نازی  مبارکه  امیدوارم زایمان راحتی داشته باشی و سلامت بیادبغلت

مرسی عزیزم ...برای شما هم همینطور...انشاالله نی نی شما هم سالم و صالح باشه و سایه پدر و مادر بالای سرش  

🕊 پر میشه این خونه از رقص و گل و شادی 🕊
ممنون ک وقت گذاشتی برام نوشتی مهیا اسم زیبایی هست  یک سوال  معنا اسم مهیا با محیا رو می ...


ممنووون

حتمن، مهیا معنیش بانوی بزرگمنش میشه و محیا زندگی

معنی محیا قشنگ بود ولی من املای اون یکیو بیشتر دوس داشتم  

من آریایی ام👑جای کوروش در قلبم،همانگونه که خونش در رگهایم است❤
میگم مونیکا بخوام بزارم‌دخترمو‌ تو ثبت احوال قبول میکنن

بزن تو نت نام های ثبت احوال ی سایت میاد اونجا سرچ‌میکنی اسمو اگه بیاره با معنیش ینی میزارن اگه نیاره ینی نمیشه بزاری

ممنووون حتمن، مهیا معنیش بانوی بزرگمنش میشه و محیا زندگی معنی محیا قشنگ بود ولی من املای اون یکیو ...

سلامت باشی

من یکی از انتخابای خودم 

محیا هم بود هم دلنشینه 

هم اسم خودم هم شوهرم با مح شروع میشه 😅

دوست گلم اگه اعتقاد و ایمان به کمک اهل بیت داری بین همین دو اسمی که انتخاب کردی بهترینن 

اینکه دوستان میگن سالها بعد دخترت بین یه عالمه اسم دیگه تنها میشه و خار میشه کاملا اشتباهه 

الانم فاطمه و زهرا و بیشترین آمار رو تو ایران دارن

بعد هم کی گفته زینب ها ستم کش هستن . 

مثلا تمام مانلی ها خوشبخت شدن آیا.  اینها تماما انرژی که ما منتقل میکنیم و اینجور تصور میکنیم

ما شیعه و مسلمانیم  به دین و آخرت ایمان داریم. قطعا این اسامی خیلی مورد رضایت اهل بیت هست تا اسامی جدید و من دراوردی

در مورد نوع صدا کردنش هم فقط خودت و شوهرت میتونس تو ذهن مردم جا بندازی که چجور صداش کنن

دختر خاله من یه جوری دخترش رو خوشگل فاطمه صدا میکنه که دل من ضعف میره. 

اسم دختر خودم مشکات هست ولی الان پشیمونم . ای کاش زهرا میذاشتم. اگه دختر دیگه خدا بهم بده میذارم زهرا . از بس عاشق این اسم شدم.

این جا همه طرف دار اسمای عجیب و غریب هستن و دین همیشه اینجا مسخره شده.

توقع نداشته باش اینجا بگن که فاطمه یا زینب قشنگه



تو میای و همه دردامون دوا میشه..........
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792