2777
2789
عنوان

سحرخیزی

6714 بازدید | 31 پست

شما چیکار میکنین سحر خیز میشین.من اگه ساعت ۱۰ شب هم بخابم فرداش تاقبل ۱۱ نمیتونم بیدارشم...امروز هم بعد سالها موفق شدم بیدارشم اما بدجور گیج میزنم ونشسته خابم.میشه راهکاربدین ک منم سحرخیز بشم..خیلی دوس دارم

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


یه معلم داشتیم میگف 

آدمی عادته

باید عادت کنی پاشو خونه رو تمیز کن

منم عین استارترم منتها ما خانوادگی دیر بیدارمیشیم

کاربری از تاریخ ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ به دوست عزیزم فروخته شد😁 خداحافظ                                                            لطفا فقط هموطنان ایرانی تو تاپیک هام شرکت کنن و یا ریپلای کنن ممنون🙏🏻❤️                                        ستمگران براستی گنهکاران بزرگی اند. اما ستم‌پذیران چه؟ ستم‌پذیری از دیدگاه اسلام همان اندازه گناه است که ستمگری.

به نظر منم عادته. از اول بچگی عادت داشتم شبا زود بخوابم و صبحا زود بیدار بشم.

صبح های زود رو خیلی دوست ددرم.

گاهی صبحهای تاریک روشن بیدار میشم و از پنجره بیرونو نگاه می کنم. حس زندگی بهم دست میده.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز