2777
2789
عنوان

کمک بچم😭😭😭

| مشاهده متن کامل بحث + 539 بازدید | 41 پست
منم ۹ ماهشه دیروز فقط استفراغ داشت امروز نداره اسهالم نداره فقط تب داره

نه پسرمن الان چندهفته س استفراغ میکنه اوایل فک میکردم من زیادبهش غذامیدم حالش بهم میخوره بعدفهمیدم هرچی بهش میدم چه کم چه زیاداستفراغ میکنه،

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

فقط مایعات هم بهش بده چون داره دارو میخوره اگه بعد سه روز تبش قطع نشد حتما برو دوباره دکتر

 👈 من مادر یک کودک اتیسم هستم توجه کنید از این بعد در تاپیک های متفرقه ام به سوالات در مورد اختلال اتیسم هست پاسخ نمیدهم لطفا در تاپیک هایی که موضوع شون و عنوان شون اتیسم هست سوال خودتان بپرسید ممنونم که رعایت میکنید منم یک انسانم گاهی دوست دارم از دنیای اتیسم دور باشم و تاپیک های غیر اتیسم بزنم 😊

ویروسه باید یه یه هفته مراقبش باشی مایعات بدی 

دختر قشنگم پسر پهلونم مامان عاشقانه دوستون داره ای کاش همیشه بچه بودید آخه هرچی بزرگتر بشین فاصله ما از هم بیشتر میشه من خستگی الان به جون میخرم فقط این روزا زود تموم نشن همیشه برقرار باشین منتظر یه نی نی باشین به زودی 😍💋
عزیزم خدابه خودمون وبچه هامون رحم کنه

یه عده هم میگفتن داره دندون درمیاره..ولی دیدم نه بچه داره دیگه میمیره بردم دکتر  دکترهم بهش رانیتیدین ودیفن هیدرامین داد،الان چندروزه میدم 

عزیزم اگه چند هفته س ک پس ویروس نیس.رفلاکسه شاید

استفراغش خیلی وقته ولی اسهالش الان چهارروزه داره وتبم فقط دوروز داشت که الانم مدام بهش استامینفن میدم،نمیدونم دکترگفت گلوش چرک داره

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

انرژی خوانی

aaaaahelia | 19 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز