2777
2789
عنوان

کمک بچم😭😭😭

539 بازدید | 41 پست

دیروز تب کرد تبش ۳۷و نیم بود

بردم دکتر.دکترش گفت ۳۸ونیم

شیاف و استامین فن و ستیریزین .آزیتروماسین داد

ولی اصلا نمیخوابه و گریه میکنه

دیروزم یه چند باری استفراغ کرد

لطفا کمکم کنید

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


بچه ت چندسالشه؟؟پسرمنم ده ماهشه الان یه مدته استفراغ واسهال وتب داره،البته تبش خوب شده ولی اسهال واستفراغش هنوزهست هیچی نمیتونه بخوره هرچی میدم فورااستفراغ میکنه کلی لاغرشده اعصابم بهم ریخته

بچه ت چندسالشه؟؟پسرمنم ده ماهشه الان یه مدته استفراغ واسهال وتب داره،البته تبش خوب شده ولی اسهال واس ...


قرص O R S جوشان خارجی بگیر بهش بده چون تب و اسهال استفراغ بشدت آب بدنشو کم میکنه خدای نکرده نیاز به سرم نداشته باشه

❤❤❤❤❤❤❤
بچه ت چندسالشه؟؟پسرمنم ده ماهشه الان یه مدته استفراغ واسهال وتب داره،البته تبش خوب شده ولی اسهال واس ...

منم ۹ ماهشه

دیروز فقط استفراغ داشت امروز نداره

اسهالم نداره فقط تب داره

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز