2777
2789
عنوان

کمک بچم😭😭😭

539 بازدید | 41 پست

دیروز تب کرد تبش ۳۷و نیم بود

بردم دکتر.دکترش گفت ۳۸ونیم

شیاف و استامین فن و ستیریزین .آزیتروماسین داد

ولی اصلا نمیخوابه و گریه میکنه

دیروزم یه چند باری استفراغ کرد

لطفا کمکم کنید

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بچه ت چندسالشه؟؟پسرمنم ده ماهشه الان یه مدته استفراغ واسهال وتب داره،البته تبش خوب شده ولی اسهال واستفراغش هنوزهست هیچی نمیتونه بخوره هرچی میدم فورااستفراغ میکنه کلی لاغرشده اعصابم بهم ریخته

بچه ت چندسالشه؟؟پسرمنم ده ماهشه الان یه مدته استفراغ واسهال وتب داره،البته تبش خوب شده ولی اسهال واس ...


قرص O R S جوشان خارجی بگیر بهش بده چون تب و اسهال استفراغ بشدت آب بدنشو کم میکنه خدای نکرده نیاز به سرم نداشته باشه

❤❤❤❤❤❤❤
بچه ت چندسالشه؟؟پسرمنم ده ماهشه الان یه مدته استفراغ واسهال وتب داره،البته تبش خوب شده ولی اسهال واس ...

منم ۹ ماهشه

دیروز فقط استفراغ داشت امروز نداره

اسهالم نداره فقط تب داره

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز