2777
2789
عنوان

حسودی😔😔😔

570 بازدید | 38 پست

چرا وقتی همسرم از مادر یا خواهر یا حتی برادرش تعریف میکنه من حسودیم میشه😔😔

لطفا مزه پرونی نکنید یه راهکار بدید اینجوری نباشم😥😥

مثلا میگه خواهرم خیلی دلسوزه من حسادت میکنم

مثلا واسه اونا یه چیز میگه من حسادت میکنم😣😣

زندگی با عشق زیباست😍بعد ۴ سال به عشقم رسیدم😃

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عزیزم بخاطر عزت نفسته، باید رو مهارتهای پرورش عزت نفست کار کنی 

گاهی وقتها بجای جر و بحث کردن فقط به طرف نگاه میکنم و تعجب میکنم که این حجم وسیع بی عقلی و نفهمی چطور توی کله ای به این کوچکی جا شده است !

همین که اینو میگی یعنی ازش ناراضی هستی خیلی عالیه . عزیز دلم همسرتو خیلی دوست داری و همه توجهشو برای خودت میخوای ولی همیشه یه این فکر کن که خودتم اگه مادرشدی دوست داری پسرت مثل همسرت از خانوادش پیش زنش تعریف کنه . و اینو بدون همسرت تو رو هم به اندازه اونا یا بیشتر دوست داره .این حسا کم‌کم از بین میره😘

《••°♧👑سوگلی السَلطَنه بانویِ اَولِ دَربار👑♧°••》خدایی سگل دیگه خیلی داغانه همون سوگول صدام کنین😥😥(سوگل درسته).(( خودم خواستم))
یعنی چی عزیزم؟

فقط واسه خودت میخوایش....البته توعقدطبیعیه

❤دوست خوبم اگه دوست داشتی واسه  سلامتی پسرم امیرحسین صلوات بفرست.... خدایاازبلاهامحفوظمون بدار..... الهی آمین❤

خودتو بذار جاش اون لحظه فکر کن که خودت نسبت به مادر و برادر و خواهرت این حس رو داری و داری برای کسی بازگوش میکنی اصلا حسادت برانگیز  نیست کاملا طبیعیه و شما قصد آزار طرف مقابل رو نداری داری حقیقت رو میگی 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز