2777
2789
عنوان

حسودی😔😔😔

570 بازدید | 38 پست

چرا وقتی همسرم از مادر یا خواهر یا حتی برادرش تعریف میکنه من حسودیم میشه😔😔

لطفا مزه پرونی نکنید یه راهکار بدید اینجوری نباشم😥😥

مثلا میگه خواهرم خیلی دلسوزه من حسادت میکنم

مثلا واسه اونا یه چیز میگه من حسادت میکنم😣😣

زندگی با عشق زیباست😍بعد ۴ سال به عشقم رسیدم😃

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


عزیزم بخاطر عزت نفسته، باید رو مهارتهای پرورش عزت نفست کار کنی 

گاهی وقتها بجای جر و بحث کردن فقط به طرف نگاه میکنم و تعجب میکنم که این حجم وسیع بی عقلی و نفهمی چطور توی کله ای به این کوچکی جا شده است !

همین که اینو میگی یعنی ازش ناراضی هستی خیلی عالیه . عزیز دلم همسرتو خیلی دوست داری و همه توجهشو برای خودت میخوای ولی همیشه یه این فکر کن که خودتم اگه مادرشدی دوست داری پسرت مثل همسرت از خانوادش پیش زنش تعریف کنه . و اینو بدون همسرت تو رو هم به اندازه اونا یا بیشتر دوست داره .این حسا کم‌کم از بین میره😘

《••°♧👑سوگلی السَلطَنه بانویِ اَولِ دَربار👑♧°••》خدایی سگل دیگه خیلی داغانه همون سوگول صدام کنین😥😥(سوگل درسته).(( خودم خواستم))
یعنی چی عزیزم؟

فقط واسه خودت میخوایش....البته توعقدطبیعیه

❤دوست خوبم اگه دوست داشتی واسه  سلامتی پسرم امیرحسین صلوات بفرست.... خدایاازبلاهامحفوظمون بدار..... الهی آمین❤

خودتو بذار جاش اون لحظه فکر کن که خودت نسبت به مادر و برادر و خواهرت این حس رو داری و داری برای کسی بازگوش میکنی اصلا حسادت برانگیز  نیست کاملا طبیعیه و شما قصد آزار طرف مقابل رو نداری داری حقیقت رو میگی 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز