من اویدانس دارم قیمتش ۲۱۲تومن هست
اونی که بوی خنکی داره چون چند مدل هست
بوی گلی داره و تو ساختارش گل رز داره که بوی همون گل محمدی هست تقریبا که من زیاد دوست ندارم ولی اکثر برندای معروف ازش استفاده میکنن
پخش بوش عالیه وقتی دوپاف ازش میزنم تا پایین راهرو بوش میره یه بار داداشم اومد گفت بوی ادکلن تو تاپایین داره میاد بوش