2777
2789

من اویدانس دارم  قیمتش ۲۱۲تومن هست 

اونی که بوی خنکی داره چون چند مدل هست  

بوی گلی داره و تو ساختارش گل رز داره که بوی همون گل محمدی هست تقریبا   که من زیاد دوست ندارم ولی اکثر برندای معروف ازش استفاده میکنن  

پخش بوش عالیه  وقتی دوپاف ازش میزنم  تا پایین راهرو بوش میره   یه بار داداشم اومد گفت بوی  ادکلن تو تاپایین داره میاد بوش 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


من اویدانس دارم  قیمتش ۲۱۲تومن هست  اونی که بوی خنکی داره چون چند مدل هست   بوی گلی ...

اویدانس رو هم بررسی میکنم من الان از ادکلن بلک داس استفاده میکنم یکسال پیش ۱۰۰ ت گرفتم فوق العاده عالیه ولی دیگه تکراری شده

حتماکه نبایدباشیشه بخرید،گرمی بخریدهرچقدر ک دوسدارید

امروز رفتم رفتم عطر آکوآبولگاری و اویدانس رو گرفتم ولی تعریفی نبود الان از ادکلن بلک داس  و عطر ویکند باربی استفاده میکنم عالیه هستن ولی تکراری شدن 

امروز رفتم رفتم عطر آکوآبولگاری و اویدانس رو گرفتم ولی تعریفی نبود الان از ادکلن بلک داس  و عط ...

خب سلیقه هامتفاوته من پیشنهادموخدمتتون عرض کردم البته اصل بودن عطرهم شرطه عطراصل رایحه واقعی اون مارکوبرندونشون میده

⚠هُشـــدار کـه آرامـــشِ مـا را نخــراشــے⚠         ( روانشناس💐)
خب سلیقه هامتفاوته من پیشنهادموخدمتتون عرض کردم البته اصل بودن عطرهم شرطه عطراصل رایحه واقعی اون مار ...

باز ممنون از پیشنهادتون از جای معتبری گرفتم که فقط کارش عطر و توزیع کننده بود خودش خیلی تعریف می کرد ولی نمی دونم برا من جالب نبود قیمتش ارزون بود ۳و نیم میل ۵ هزار تومان

باز ممنون از پیشنهادتون از جای معتبری گرفتم که فقط کارش عطر و توزیع کننده بود خودش خیلی تعریف می کرد ...

خواهش میکنم من چندروزپیش عطرفروشی بودم گرمی۲۷۰۰بودبولگاری

⚠هُشـــدار کـه آرامـــشِ مـا را نخــراشــے⚠         ( روانشناس💐)
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز