2777
2789
عنوان

زندگی جهنمی

| مشاهده متن کامل بحث + 1669 بازدید | 129 پست
کتک دیشبو میدونید چرا زد؟ چون سیگار پشت سیگار، هر چی میگم این بچه گناه داره واسش ضرر داره گوش نداد من تنها کارم این بود سیگاراشو ریختم سطل اشغال چون گفتم برو بیرون بکش، این دلیلیه که بزنه؟ اینم بگم به خاطر بچش مواظبه کجا بزنه کجا نزنه
شادی یعنی: عضو جدید خانواده....👶

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

باباگل بی عیب خداست ولش کن مادرشوهرهمه یه مشکلی دارن مشکلت باشوهرتم بامحبت حل میشه
بعد از سزارین هم میشه طبیعی زایمان کرد من این تجربه شیرین رو داشتم خاطرمو تو تاپیکم نوشتمhttps://www.ninisite.com/discussion/topic/1262136/بالاخره-من-بعداز-سزارینم-زایمان-کردم
مامان ملودی جان نی نی لابه ماپناه اورده حق باشماست من میگم رعایت حالشوبکن دلشکسته ترنشه
بعد از سزارین هم میشه طبیعی زایمان کرد من این تجربه شیرین رو داشتم خاطرمو تو تاپیکم نوشتمhttps://www.ninisite.com/discussion/topic/1262136/بالاخره-من-بعداز-سزارینم-زایمان-کردم
خب بهش گفتی وقتی گوش نمیده برو یه جا که دودش واست ضرر نداشته باشه
بهت گفتم اون الان درکی از بچه نداره که تو بهش میگی دودسیگار واسه بچه ضرر داره کم کم وقتی شکم بزرگ شد و با بدنیا اومدن بچه میفهمه
هیچوقت ظاهر زندگی دیگران رو با باطن زندگی خودت مقایسه نکن
اصلن هرچقدر ی زن مقصر مرد حق دست بلند کردن نداره رو زن، من از شوهرم محبت میخوام نه چیزی بیشتر حتی بهش نمیگم پول بده هیچ توقعی ندارم نمیگم فرشته ام اما المی هم دوس ندارم زندگیم به هم بخوره
شادی یعنی: عضو جدید خانواده....👶
برویکم پیشش بشین بگودلم میخوادباهات حرف بزنم ازهم دورشدیم ازاین حرفا هی هم بچه بچه نکن فکرکنه دیگه به اون اهمیت نمیدی یه کلام محبت کن محبت محبت
بعد از سزارین هم میشه طبیعی زایمان کرد من این تجربه شیرین رو داشتم خاطرمو تو تاپیکم نوشتمhttps://www.ninisite.com/discussion/topic/1262136/بالاخره-من-بعداز-سزارینم-زایمان-کردم
مطمین باش اونم دوست نداره تورودرک نکنه وکتکت بزنه تحت فشاره اگه میتونی محبت کن تحمل نداری بامهربونی بگومن الان حساس شدم تنهایی واسم سخته....یه مدت میرم خونه مامانم اینا تااروم شم بهت زنگ میزنم بهم سربزن وازاین حرفا
بعد از سزارین هم میشه طبیعی زایمان کرد من این تجربه شیرین رو داشتم خاطرمو تو تاپیکم نوشتمhttps://www.ninisite.com/discussion/topic/1262136/بالاخره-من-بعداز-سزارینم-زایمان-کردم
نی نی طلا جان هممون همین طوریم . برای چی میگن زندگی هندوانه نبریده است ؟ تا وقتی دوستیم و نامزدیم و عقدیم و مشکلات کامل زندگی رو شونه هامون نیستیم خوبیم اما بعضی ها کشش مسئولیت سنگین زندگی و ندارن و باید زمان ببره تا عادت کنن . مخصوصا شما که ناخواسته زود هم باردار شدی فشارش روحی و مالی زیادی متحمل شوهرت شده که شاید برای اون کنترلش و از دست میده . وگرنه میگی در کل آدم خوبیه ومحاسن زیادی داره
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792