2777
2789
عنوان

زندگی جهنمی

1669 بازدید | 129 پست
پس فقط ادم عصبیه وگرنه مرد خوبیه
ولی این کتک و اینا هیچ رقمه برام قابل هضم نیست
نمیدونم راهش چیه اگر ادم منطقی هست شاید مشاور و اینا کمک کنه
بر اساس گزارش رسمی ؛ علم و آزادی و رفاه اینجاست
غیر ما ، در تمام کشورها ، از فساد و گرسنگی غوغاست
توی عقد متوجه نشدی؟!
بازم از خانواده اش بخواه بگو انها راهی پیدا کنند؟!!
اگه راضی به طلاق نیست هم تهدید به طلاق جواب بده شاید
ولی اگه خودش بعدا ناراحت میشه وقتی حالش خوبه بخواد بره مشاوره از خانواده اش بخواد که وادارش کنند بره مشاوره

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عزیزم بارداریتو بروخونه بابات امااوایل زندگی یکم سخته همینجوریه طلاق نه درست میشه صبوری کن بزاراونم که احساس پدرشدن کنه حل میشه چطورباهم اشناشدید؟؟؟؟
بعد از سزارین هم میشه طبیعی زایمان کرد من این تجربه شیرین رو داشتم خاطرمو تو تاپیکم نوشتمhttps://www.ninisite.com/discussion/topic/1262136/بالاخره-من-بعداز-سزارینم-زایمان-کردم
من خودمم حساسو عصبیم فقط دلم واس این بچه میسوره که از اول بارداری داره تنشهای منو تحمل میکنه اون چه گناهی کرده؟ میدونم واسش ضرر داره دلم میسوزه واسش، مدام خودشو سفت میکنه من میفهمم ناراحته و داره اذیت میشه
شادی یعنی: عضو جدید خانواده....👶
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز