2777
2789
عنوان

زندگی جهنمی

| مشاهده متن کامل بحث + 1669 بازدید | 129 پست

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


منم که میگم بمونی تحمل کنی به نفعت هست من میگم اگه دایم دارین بهم گیرمیدین وهیچ کدوم کوتاه نمیاین برواگه تحمل کنی سخته امامیوه اش یه عمرخوشبختیه
بعد از سزارین هم میشه طبیعی زایمان کرد من این تجربه شیرین رو داشتم خاطرمو تو تاپیکم نوشتمhttps://www.ninisite.com/discussion/topic/1262136/بالاخره-من-بعداز-سزارینم-زایمان-کردم
منم باملودی موافقم ازتجربیات مرجان صبا استفاده کن
بعد از سزارین هم میشه طبیعی زایمان کرد من این تجربه شیرین رو داشتم خاطرمو تو تاپیکم نوشتمhttps://www.ninisite.com/discussion/topic/1262136/بالاخره-من-بعداز-سزارینم-زایمان-کردم
منم همینطور توی عقد و اوایل خیلی مشکل داشتیم وقعا ناامید شده بودم از انتخابم ولی هر چی گذشت خداروشکر بهتر شدیم و الان هرازگاهی خیلی کم درگیری پیش میاد اونم خیلی وقتا میگم اگه من یخورده با سیاست رفتار میکردم اصلا مشکل بزرگی نبود
هیچوقت ظاهر زندگی دیگران رو با باطن زندگی خودت مقایسه نکن
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز