2777
2789
عنوان

زندگی جهنمی

| مشاهده متن کامل بحث + 1669 بازدید | 129 پست
بعدشم من از کارا مادر شوهرم شاکیم نه پدر شوهرم نگفتم خوانوادش رو مخن گفتم مامانش فقط لجبازی میکنه و تو کارام دخالت میکنه اما تو کارای شخصصیم نه زندگیم ، اما هیچ وقت هم راضی نیست که من کتک بخورم حداقل به خاطر بچه تو شکمم
شادی یعنی: عضو جدید خانواده....👶

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

آره تو هرازگاهی پیام بده یا زنگ بزن کم کم یاد میگیره وقتی زنگ نزنی میگه چی شد خبری نیست بذار من یه خبر بگیرم ازش
اصلا بخاطر مادرش زندگیتو تلخ نکن
هیچوقت ظاهر زندگی دیگران رو با باطن زندگی خودت مقایسه نکن
من اینجا اومدم مشکلمو حل کنم دلم گرفته اما انگار بعضیا دنبال قاتل بروسلی میگردن اینجا و دنبال سند مدرکن که بگن من اشتباه میکنم من پای هر حرفی که زدم وایمستم از الان تا اخرش خانم ملودی شما که تاپیکای منو درست نخوندی نیا قضاوت کن کسی تو زندگی کسی نیست
شادی یعنی: عضو جدید خانواده....👶
خانومی تو الان زیادی حساس شدی . اما اگه شوهرت واقعا واقعا دست بزن داشت مطمئن باش توی اون دوسال عقد هم میزدت . من خیلی ها رو دیدم که توی دوران عقد کتک میخوردن . شاید الان مشکلی داره یا عصبیه و سر تو خالی میکنه . مشکلت به نظرم باید ریشه یابی بشه من فکر نمیکنم دست بزنش قدیمی باشه
نی نی طلا ببین همین الان اگه منم دم دستت بودم تیکه تیکه ام میکردی پس شوهرت و حتما عاصی میکنی اونم مرده و مردا هم تحملشون کمه . خانومی یگکم اعصابت و کمتر خورد کن و من خیلی محترمانه نظر خودم وگفتم مثل بقیه اما انگار تحمل انتقاد و نداری . شما میخوای بگی فرشته ای و شوهرت شیطان . عزیزم هیچکس خوب مطلق نیست و توی یه دعوا دو نفر مقصرن نه یک نفر
عزیزم نگران نباش همه ازاین مشکلادارن تواولین نفرنیستی اخرین نفرم نیستی همه گی هم وضعیت حساس بارداریتودرک میکنیم
بعد از سزارین هم میشه طبیعی زایمان کرد من این تجربه شیرین رو داشتم خاطرمو تو تاپیکم نوشتمhttps://www.ninisite.com/discussion/topic/1262136/بالاخره-من-بعداز-سزارینم-زایمان-کردم
دست بزنش قدیمی نیست منم اما همون ادمم با همون اخلاق هر چند به خاطر بارداری حساس شدم اما طی دعوا کوچکترین بی احترامی به شوهرم نمیکنم فقط لجبازیام شاید اینه که پشتمو بکنم بخوابم با موبایلم ور برم شام زرست نکنم بهونه بیارم نه اینکه اسمون و به هم بدوزم
شادی یعنی: عضو جدید خانواده....👶
تقریبا مشکلاتت مث منه
من8 ساله ازدواج کردم قبلا اصلا دوست نداشتم برم خونه مادرشوهرم همش حوصلم سر میرفت حرف مشترکی نداشتم بزنم ولی خب میرفتم دیگه ،همین جریان شبکه های تلویزیون و سلیقه های شخصی ... ماهم درگیر بودیم
ولی من از حاضر جوابی بدم میاد بلاخره بزرگی گفتن کوچیکی گفتن ،حرفاشو بشنو نگو چشم نگو نه شما اشتباه میگین .
کار خودتو بکن
مثلا من وقتی میدیدم همش شبکه هایی که خودش دوست داره میزنه میرفتم روزنامه میخوندم
هیچوقت ظاهر زندگی دیگران رو با باطن زندگی خودت مقایسه نکن
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز