نی نی طلا ببین همین الان اگه منم دم دستت بودم تیکه تیکه ام میکردی پس شوهرت و حتما عاصی میکنی اونم مرده و مردا هم تحملشون کمه . خانومی یگکم اعصابت و کمتر خورد کن و من خیلی محترمانه نظر خودم وگفتم مثل بقیه اما انگار تحمل انتقاد و نداری . شما میخوای بگی فرشته ای و شوهرت شیطان . عزیزم هیچکس خوب مطلق نیست و توی یه دعوا دو نفر مقصرن نه یک نفر