2777
2789
عنوان

زندگی جهنمی

| مشاهده متن کامل بحث + 1669 بازدید | 129 پست

Nini tala
پست ها: 168
عضویت: 24/10/1392

1392/12/19 7:49 ب.ظ

من ادمیم که دوس دارم خودش بفهمه نمیتونم به زبون بیارم خواسته هامو این داره اذیتم میکنه حس میکنم درکم نمیکنه منم مدام میخوام با لجبازیام طلافی کنم

مامان ملودی جان همه خانوماهمینطورن غیرمستقیم حالیش کن البته چندبارمستقیم بگی بعدخودش راه میوفته
بعد از سزارین هم میشه طبیعی زایمان کرد من این تجربه شیرین رو داشتم خاطرمو تو تاپیکم نوشتمhttps://www.ninisite.com/discussion/topic/1262136/بالاخره-من-بعداز-سزارینم-زایمان-کردم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اره اون تاپیک خودمه مامانش واقعا ی وقتا میره تو مخم اذیت میکنه از اون موقع دیگه اونجا نرفتم موندم خونه اما خداییش هیچ وقت به این راضی نشده که پسرش منو کتک بزنه،
شادی یعنی: عضو جدید خانواده....👶
من ادمیم که دوس دارم خودش بفهمه نمیتونم به زبون بیارم خواسته هامو این داره اذیتم میکنه حس میکنم درکم نمیکنه منم مدام میخوام با لجبازیام طلافی کنم


مگه این حرف شمانبودمامان ملودی
بعد از سزارین هم میشه طبیعی زایمان کرد من این تجربه شیرین رو داشتم خاطرمو تو تاپیکم نوشتمhttps://www.ninisite.com/discussion/topic/1262136/بالاخره-من-بعداز-سزارینم-زایمان-کردم
باران بهاری بالاش نوشته نینی طلا


Nini tala
پست ها: 168
عضویت: 24/10/1392

1392/12/19 7:49 ب.ظ

من ادمیم که دوس دارم خودش بفهمه نمیتونم به زبون بیارم خواسته هامو این داره اذیتم میکنه حس میکنم درکم نمیکنه منم مدام میخوام با لجبازیام طلافی کنم
من نوشتم با لجبازیام طلافی میکنم، نه طلاق، من یک ماه کاراشو تحمل میکنم بعد از یک ماه دیگه خوب کم میارم چیکا کنم؟ منم ادمم، وقتی درک نداره، وقتی تو کار افراط میکنه؟ وضعیت مالی شوهر من بد نیست که مجبور باشه تا اون وقت شب بمونه سر کار و تا ظهر بخوابه و بعد ناهارو بره باز سر کار تا نصف شب، من ناراحت اینمکهحتی زنگه هم نمیزنه بگه چطوری
شادی یعنی: عضو جدید خانواده....👶

اره اون تاپیک خودمه مامانش واقعا ی وقتا میره تو مخم اذیت میکنه از اون موقع دیگه اونجا نرفتم موندم خونه اما خداییش هیچ وقت به این راضی نشده که پسرش منو کتک بزنه،

شادی یعنی: عضو جدید خانواده....👶
خوب توزنگ بزن شایدیادش میره یه مدت یادش بده چه چیزایی ازش انتظارداری توزندگی زناشویی غرورکاردست ادم میده
بعد از سزارین هم میشه طبیعی زایمان کرد من این تجربه شیرین رو داشتم خاطرمو تو تاپیکم نوشتمhttps://www.ninisite.com/discussion/topic/1262136/بالاخره-من-بعداز-سزارینم-زایمان-کردم
نی نی طلا زیاد خونشون نرو رفتو امدتم قطع نکن
به حرفاش توجه نکن و عمل نکن
مادر شوهر منم بینهایت توی همه چی دخالت میکنه اوایل خیلی سر حرفای مامنش با شوهرم دعوا میکردم ولی میبینم دست خودش نیست با همه همیجوریه منم بیخیال شدم حرفشو میشنوم کاری که به نظر خودم و سلیقه خودمه انجام میدم
هیچوقت ظاهر زندگی دیگران رو با باطن زندگی خودت مقایسه نکن
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز