2777
2789
عنوان

حق با کیه؟؟

| مشاهده متن کامل بحث + 877 بازدید | 82 پست

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


سیار رو تخت دراز کشیده بودم اومدسمتم دستشو بالااورد منم ترسیدم نکنه بخاد بزنه سریع صورتمو بادست پوشو ...

بیشعور زورش به تو رسیده حالا یه نفر باشه اینقد بزنتشون دلمون خنک شه

شکستن قلب انسانها اصلا کار دشواری نیست.ازدست همه برمیاید،آنچه دشوار است نشکستن قلبهاست
اخلاقش یه مدت خوب شد دیگه نمیزد  الانم نمیزنه پرخاشگره

باز شوهرتو رفته رفته داره بهتر میشه شوهر من با گذشت زمان بدتر میشه

شکستن قلب انسانها اصلا کار دشواری نیست.ازدست همه برمیاید،آنچه دشوار است نشکستن قلبهاست
من مشکل تنفسی دارم گاهی موقع بحث بالشت میذاشت روی دهنم اشکم درمیومد بخدا دست وپا میزدم نمیتونستم نفس ...

وای عزیزم من اعصابم به جای شما داغون شد ولش کن فکر نکن به بچت رحم کن بارداری  حالا این همه خودخوری چه حاصل

الانم سعی میکنم جلوی اشکامو بگیرم میترسم واسه بچم بد باشه ولی نمیشه خودش توی اتاق راحت خوابیده منم ...

وای عزیزم برو راحت بخواب اصلا بهش فکر نکن فکرتو بزار برا بچت وقتی بیاد دنیاد عوض میشه بزار بشه همه کست 

کاش میرفتن مشاوره کنترل خشم اینطوری هم خودشون هم به مااسیب میزنن

اگه اینقد شعور داشتن که متوجه میشدن کارشون اذیتمون میکنه که اینکارا رو نمیکرون من که دیگه ناامید شدم 

شکستن قلب انسانها اصلا کار دشواری نیست.ازدست همه برمیاید،آنچه دشوار است نشکستن قلبهاست
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز