2777
2789
عنوان

مشکل زیبایی😣😔😢

582 بازدید | 32 پست

خانما من وقتی تو حالت دراز کشم و سرم پایین.یکم غبغب درمیاد واسم😢 متنفرم ازش.چیکار کنم اونو؟لاغرم نمیخوام بشم جاهای دیگه ام خوبه.اما این لعنتی رو مخمه.با ماساژ حل میشه؟؟😭

حتی اگه فرشته هم  باشی همیشه ی نفر پیدا میشه ک از صدا بال زدنت خوشش نمیاد.!خودتو گرفتار حرف مردم نکن""🌸"

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اینقدر نرو تو نخ خودت

نبودنِ تو فقط نبودن تو نیست، نبودنِ خیلی چیزهاست...کلاه روی سرمان نمی ایستد! شعر نمیچسبد...پول در جیب مان دوام نمی آورد! نمک از نان رفته!!! خنکی از آب.......ما بی تو فقیر شده ایم مادر💔
ميتونم بگم دراز كه كشيدي سرتو خم نكني

نمیشه.گوشیو نگا میکنم خم میشه😑

حتی اگه فرشته هم  باشی همیشه ی نفر پیدا میشه ک از صدا بال زدنت خوشش نمیاد.!خودتو گرفتار حرف مردم نکن""🌸"
ماساژ مزوتراپي  اگه زياده ساكشن  و در آخر غبغب كمش با مزه ست چرا ناراحتي

اه اه.چیش بامزس.خیلی بدم میاد.😓😳

حتی اگه فرشته هم  باشی همیشه ی نفر پیدا میشه ک از صدا بال زدنت خوشش نمیاد.!خودتو گرفتار حرف مردم نکن""🌸"
اینقدر نرو تو نخ خودت

واقعا رو اعصابمه😥

مثلا دراز بکشی گوشی تو دستت دوربین جلورو باز کنی

ببینی پایین چونت چربی زده بیرون😐

حتی اگه فرشته هم  باشی همیشه ی نفر پیدا میشه ک از صدا بال زدنت خوشش نمیاد.!خودتو گرفتار حرف مردم نکن""🌸"
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز