2777
2789
عنوان

مشکل زیبایی😣😔😢

| مشاهده متن کامل بحث + 582 بازدید | 32 پست
جراحی سبکیه موضعی برمیگرده دوباره..جراحی سخت جراحی بینیه اوه اوه اوه

ن اصلا.بینمو عمل کردم هیچ سختی نداشت😃

حتی اگه فرشته هم  باشی همیشه ی نفر پیدا میشه ک از صدا بال زدنت خوشش نمیاد.!خودتو گرفتار حرف مردم نکن""🌸"

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

با پشت دستت پشت سر هم بزن بهش

تو نت زدم ی دستگاه هس.اونجوری میکشه روش ک اب شه.نمیدونم راستکیه یا ن😞

حتی اگه فرشته هم  باشی همیشه ی نفر پیدا میشه ک از صدا بال زدنت خوشش نمیاد.!خودتو گرفتار حرف مردم نکن""🌸"

ورزش برای اون قسمت صورت هست،،یکی از بچه ها انجام داد برطرف شد

برای سلامتی و تعجیل ظهور آقامون...حضرت عشق.... مهدی فاطمه صلوات.....شمایی که میخونی..🤨 تویی که دعات میگیره و ما خونه خریدیم از دعای خیرت،واسه سلامتی پسرم هم دعا کن😔
پس زیادکارنکرده روبینیت چون بخوادمدل دار دربیاره واقعاوحشتناکه

۴ساعت تو اتاق عمل بودم😄

مدل دار یعنی چ جوری از اون خوکیا.ن ازونا نس.

ولی ب نظرم ربط کار دکتر داره.مال من واقعا درد نداشت

حتی اگه فرشته هم  باشی همیشه ی نفر پیدا میشه ک از صدا بال زدنت خوشش نمیاد.!خودتو گرفتار حرف مردم نکن""🌸"
۴ساعت تو اتاق عمل بودم😄 مدل دار یعنی چ جوری از اون خوکیا.ن ازونا نس. ولی ب نظرم ربط کار دکتر داره ...

دستمزدکترت چقدربود؟خوکی ک بهش نمیگن عزیزم عروسکی،عروسکیم الان ازمدافتاده طبیعی وفندقی عمل میکنن

⚠هُشـــدار کـه آرامـــشِ مـا را نخــراشــے⚠         ( روانشناس💐)
دستمزدکترت چقدربود؟خوکی ک بهش نمیگن عزیزم عروسکی،عروسکیم الان ازمدافتاده طبیعی وفندقی عمل میکنن

من ب اونا ک سوراخ دماغ ا جلو پیداس میگم خوکی😁 عروسکی قشنگه.ماله منو قوس داد و یکم سربالا کرد.۵سال پیش ۳تومن گرف واس خودش

حتی اگه فرشته هم  باشی همیشه ی نفر پیدا میشه ک از صدا بال زدنت خوشش نمیاد.!خودتو گرفتار حرف مردم نکن""🌸"
من ب اونا ک سوراخ دماغ ا جلو پیداس میگم خوکی😁 عروسکی قشنگه.ماله منو قوس داد و یکم سربالا کرد.۵سال پ ...

اسم دکترت؟؟مگ چن سالته؟

⚠هُشـــدار کـه آرامـــشِ مـا را نخــراشــے⚠         ( روانشناس💐)
اسم دکترت؟؟مگ چن سالته؟

دکتر لطفی.الان ۲۴ام

حتی اگه فرشته هم  باشی همیشه ی نفر پیدا میشه ک از صدا بال زدنت خوشش نمیاد.!خودتو گرفتار حرف مردم نکن""🌸"
دکتر لطفی.الان ۲۴ام

زودعمل کردی بایداینموقع عمل میکردی ک بینیت رشدخودشوکرده باش.تهران؟اخه یکی ازدوستام میخوادعمل کنه وبشدت ازدردش میترسه اگ ازبی نیت راضی شما بهش بگم بره پیش دکترشما..عکس بینیتوببینم

⚠هُشـــدار کـه آرامـــشِ مـا را نخــراشــے⚠         ( روانشناس💐)
زودعمل کردی بایداینموقع عمل میکردی ک بینیت رشدخودشوکرده باش.تهران؟اخه یکی ازدوستام میخوادعمل کنه وبش ...

ن عزیزم.تبریزم.اتفاقا ۲سال بعد عمل بهترم شد مماغم😁 در کل عمل ریسکه ولی خب تحقیق و شناخت دکتر خوبم بی تاثیر نس

حتی اگه فرشته هم  باشی همیشه ی نفر پیدا میشه ک از صدا بال زدنت خوشش نمیاد.!خودتو گرفتار حرف مردم نکن""🌸"
ن عزیزم.تبریزم.اتفاقا ۲سال بعد عمل بهترم شد مماغم😁 در کل عمل ریسکه ولی خب تحقیق و شناخت دکتر خوبم ب ...

عکس بینیتوببینم حداقل

⚠هُشـــدار کـه آرامـــشِ مـا را نخــراشــے⚠         ( روانشناس💐)
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792