2777
2789
عنوان

شوهر سرد

3175 بازدید | 119 پست

بچه ها شوهر من خیلی سرده از لحاظ رابطه ماهی دو یا سه بار غیر از اون حتی منو بغل نمیکنه بخامم برم سمتش بهونه میاره یا نمیخاد دکتر نمیره منم جرات ندارم بگم برو دکتر حرفم میزنم که نیاز دارم میگه همینی که هست من همینجوریم بنظرتون چیکار کنم من نیازام خیلی شدیده

میشه لطفا برای حل مشکلم یه صلوات بفرستید🙏

گل سرخ بریز تو چاییش

I have died everyday waiting for you...Darling don't be afraid,  I have loved you for a thousand years... I'll love you for a thousand more❤❤... Tut elimden beni çok sev... Kimseye ‌verme... Seveceksen ömürlük sev... Bir günlük sevme❤❤... عااااشقتم... عاااشقتم... مثه عطر دعا... مثه رنگ خدا... مثه من که نفس به نفس با تو ام همه جا...❤😍

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


بدار رو گاز یکم گرمش کن😐

زخمی عشقی وطنم باید کنارت بمانم ...❤️و اگر من برای همه ی دنیا چیزی نبودم عیبی نداشت ؛ تنها میخواستم عزیز تو باشم 🖤 عزیز تو بودن انگار ، عزیز خدا بودن بود ...

از اول اینجوری بود؟

گفتم دوستت دارم گفتی دلیلت چیست؟گفتم به حکم عقل دوستت دارم عقل نهیبم زد مگر عشق از تو جز خاکستری گذاشته که من را امضای ان مینامی ،خندیدی گفتم نخند به حکم احساس دوستت دارم ،حس  نگاهی سخره امیز بر جانم انداخت که تو من زیر پای غرور هر کس و نا کسی له کردی انوقت دلیل بر مدعایت شدم ؟چشمانم اشکبار شد و تو پیروزمندانه من را نظاره کردی دستهایم را نگاه کن خالی خالی خالیست چیزی ندارم تا خود را به تو ثابت کنم روزگاری سینه ای داشتم پر از شور اما حال خاکستریت که که بوی سوختنش شهره ی عالمیانم کرده،قلبی داشتم پر از نبض جوانی اما امروز انقدر ترک خورده که که حتی نمیتوان التیامش داد  ، دست هایی داشتم ،اصلا خودت بیا بیا دستهایم را نگاه کن خالی خالی خالیست ، نازنینم من تو را بی هیچ دلیل و حجت و برهانی   دوست دارم میشود بی دلیل دوستت داشت ؟

تو مني يا من تو😐

عـشق مامان قربونت بشم من قبل به دس آوردنت كلي امپول زدم الانم كه انسوليني شدم😔همه اينا فداي يه تار موت😔فقط بهم قول بده قلبت برامون مثه ساعت بتپه و سلامت باشي نفس مامان❤️نفـسكم ما منتظر شـنيدن صـداي قلبت هستيم❤️

خب بگو عزیزم همین که هست به درد من نمی خوره زن گرفتی برای رفع نیازش مسئولی اگر جای نیازهای ما عوض می شدباز این حرفا می زدی یا تهدیدبه هوو وزن صیغه ای می کردی؟

بگو اگر حال رابطه دخولی نداری لا اقل با دست ونوازش منو ارضا کن واقعا چه ادم هایی پیدا میشن.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز