2777
2789
عنوان

شوهر سرد

| مشاهده متن کامل بحث + 3175 بازدید | 119 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خب بگو عزیزم همین که هست به درد من نمی خوره زن گرفتی برای رفع نیازش مسئولی اگر جای نیازهای ما عوض می ...

بهش گفتم میگه من اعصاب ندارم فشار رومه ولم کن

میشه لطفا برای حل مشکلم یه صلوات بفرستید🙏
سختت نیست پس چیکار میکنی چجوری کنار اومدی

مال من اولش خوب بود الان اینجوریه میگه خسته میشم نمیفهمم کی خوابم میبره منم دارم سرد میشم دیگه 

هرچه دلم خواست نه آن میشود هرچه خدا خواست همان میشود  یه صلواتم مهمونم کنید

امیدوارم برای کسی اینجوری پیش نیاد خیلی سخته من حرف دلمو حتی به کسی نمی تونم بزنم انقد تو خودم ریختم که بیماری دو قطبی گرفتم اما هیچ ...دوسم داره ولی چه فایده محبت گفتنیه لمس شدنیه نه زشتم نه بد هیکلم هیچی کم نیست ولی واقعا بنظر من باید قبل ازدواج حتما راجع به رابطه مشاوره کرد اینجوری خیلی ازار دهندس تازه ما جنوبی هم هستیم گرمی جات و اینا هم زیاد میخوریم ربطی نداره کلا 

شوهرمنم از وقتی فهمید باردارم و الان که دخترم دنیا اومده کلا سمتم نمیاد و خیلی سرد شده مثل شوهر شما بهانه میگیره ما رسما خواهر و برادر شدیم.حدود ۱۱ماهه 😳😳

مال من زود که باشه ماهی یه بار وگرنه گاهی نزدیک به دوماه میشه که رابطه نداشته باشیم، جا خوابشم جداس. گندتر از شوهره من وجود نداره. شوهره شما دربرابر شوهره من کوه احساسه. والا بخدا. با گرمیجاتم فایده نداره، یاطبعش سرده.شوهره من طبعش سرده یا همون سردمزاج، اعتیاد هم داره خیانتم میکنه خب دیگه چی باقی میمونه ازش. همون ماهی یکی دوبار و میره بابقیه، ازش متنفرممممممممممممممممممممممممممم 😖😖😖😖

گل پونه ها نامهربانی آتشم زد... گل پونه ها بی هم زبانی آتشم زد... میخواهم از شب تا سسحرگاهان بنالم..... افسرده ام، دیوانه ام، آزرده جانم 
امیدوارم برای کسی اینجوری پیش نیاد خیلی سخته من حرف دلمو حتی به کسی نمی تونم بزنم انقد تو خودم ریختم ...

اره واقعا میگم دخترم بزرگ شد خواست ازدواج کنه میگم باید حتما بره مشاوره مث ما نشه بخواد بسوزه و بسازه

هرچه دلم خواست نه آن میشود هرچه خدا خواست همان میشود  یه صلواتم مهمونم کنید
امیدوارم برای کسی اینجوری پیش نیاد خیلی سخته من حرف دلمو حتی به کسی نمی تونم بزنم انقد تو خودم ریختم ...

چجوری کنار اومدی ؟

میشه لطفا برای حل مشکلم یه صلوات بفرستید🙏
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز