2777
2789
عنوان

خیانت

| مشاهده متن کامل بحث + 1188 بازدید | 98 پست
میگم ابجی بنظرت میشه گفت شاید بد هم نباشه این اتفاقها ک یه تکونی بخورن قدر زندگیشونو بیشتر بدونن...ی ...

واقعا هم همین طوره به خدا الان شوهرم فک کنم روزی چند دفه میگه کاش اون موقه به زندگیم و بچم میرسیدم کاش تصمیم دردست میگرفتم

الهی من برات بگردممن قطعا جات نیستم احساساتتو بفهمم ولی درک میکنم چقدر حس مزخرفی داره اگه حالا که جف ...

بدبخته ابجی جان...با لیسانس داره وقتای بیکاریش میره کارگری ساختمون...خودش با گریه گفت شبانه روزمو یکی کردم برا زندگیم...نباید ب اینجا میکشید..بخدا نمیخواستم ...ولی ابجی من با دل واموندم چ کنم...میدونی فقط خانواده همسرم میدونن چطور تلاش کردم برای زندگیم...لباس بچه هامو دوختم ک فشارش کمتر بشه..بخدا خیاطی با سه تا بچه کوچیک ب حرف نیست...همیشه خواسته هام کم بوده حقم نبود واقعا

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

میدونم..گفتم بهش اتفاقا...الان میگی چ کنم؟

من میگم بترسونش

خیلی بترسونش

خودتو جدی نشون بده

بگو میخوام پای دختره رو هم بکشم به دادگاه

وقتی خییییییییییلی التماس و خواهش و اینا کرد بگو زمینو بزنه به نامت

و حق طلاق بده

گوشیش من بعد بدون رمز باشه

نمیدونم انتظار داری بهت چی بگیم

اما از نظر من نه همدردی ای بوده و نه توجیحی

با توجه به اینکه نمیتونستین چک کنین خیالش راحت بوده

موندن شما با خیانت شوهرتون اونم از سمت یه زن معلول

کسر شأن بزرگی برای خودتون و بچه هاتونه

چندسالتونه؟هم خودت هم شوهرت

من میگم بترسونش خیلی بترسونش خودتو جدی نشون بده بگو میخوام پای دختره رو هم بکشم به دادگاه وقتی خیییی ...

چی بگم...خودمم نظرمه برم دفتر قضایی شکایت کنم پیام بره برای هر دو

اسی در اولین اقدام بگو که گوشیت هیچ وقت هیچ وقت نباید رمز داشته باشه که من ندونم

از شکایتت ویا گذاشتن مهریت به اجرا صرف نظر نکن تا حساب کار دستش بیاد از دختر هم شکایت کن دوباره فیلش یاد هندستون نکنه ولی بعد یه مدت ولشون کن

اگه دلت آروم نمیشه یه خط جدید برای همسرت بگیر که شمارشو اون دختر نداشته باشه

من نمیدونم این مردا چه مرضی دارن بعد لو رفتنشون مهربون میشن

اگه میترسین غلط میکنین خیانت میکنین اگه نمیترسین غلط میکنن با مهربونی خانمتون رو خام میکنین

دنیا بدون مرد چقدر قشنگ میشد

طوری میشد که از غیب فقط خانم میومد


نمیدونم انتظار داری بهت چی بگیماما از نظر من نه همدردی ای بوده و نه توجیحیبا توجه به اینکه نمیتونستی ...

میدونی ابجی همدردی بوده ولی راهش کج شده ..همسر من کلی زن آزاد وبی حجاب اطرافشه میتونست با اونا باشه...اینم خیلی غلط کرده بقول شما حق نداشته رابطه بگیره ...ولی شده حالا...میگی من چکنم

اسی در اولین اقدام بگو که گوشیت هیچ وقت هیچ وقت نباید رمز داشته باشه که من ندونماز شکایتت ویا گذاشتن ...

والا خیلی التماس کرد فرصت بده اطمینانتو جلب کنم دیگه گوشی دست تو...ولی خواهر چقد میشه اطمینان کرد...بخدا نمیدونم تکلیفم چیه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز