الهی من برات بگردم
من قطعا جات نیستم احساساتتو بفهمم ولی درک میکنم چقدر حس مزخرفی داره
اگه حالا که جفتتون در جریانین راحت بگذری این عمل برای شوهرت بدون هزینه میشه و احتمالا قبحش بشکنه هرچند من فکر میکنم بازم شوهر تو کسی نیست که تکرار کنه . ( مشخصه دلسوزی کرده مگرنه چرا باید سمت معلول بره)
با این حال خیلی لازمه ز مدت رفتار جدی داشته باشی
سرد باشی
ی مدت خودتو خونه خانوادت مشغول کنی
بهش بگو نیاز به فکر کردن و زمان داری ولی از راه قهر وارد نشو اگه شرایط طلاق نداری
بعد ی تایمی بشین صحبت کن باهاش بگو ببین تکلیفش چیه میخواد با زندگیتون چکار کنه و بعد راجب خودت بگو
انشالله با ی درسی ادم شه دیگه این بی مرز بازیارو تو رابطه با سه بچه انجام نده...