اسی در اولین اقدام بگو که گوشیت هیچ وقت هیچ وقت نباید رمز داشته باشه که من ندونم
از شکایتت ویا گذاشتن مهریت به اجرا صرف نظر نکن تا حساب کار دستش بیاد از دختر هم شکایت کن دوباره فیلش یاد هندستون نکنه ولی بعد یه مدت ولشون کن
اگه دلت آروم نمیشه یه خط جدید برای همسرت بگیر که شمارشو اون دختر نداشته باشه
من نمیدونم این مردا چه مرضی دارن بعد لو رفتنشون مهربون میشن
اگه میترسین غلط میکنین خیانت میکنین اگه نمیترسین غلط میکنن با مهربونی خانمتون رو خام میکنین
دنیا بدون مرد چقدر قشنگ میشد
طوری میشد که از غیب فقط خانم میومد