2777
2789
بنظرتون کشور خوبی برای زندگی

اره واقعا مخصوصا برای روحیه من افسردگی داشتم تا حدودی حال من رو خوب کرد جو خیلی خوبی داره

درسته اقتصادش ضعیفه ولی نسبت به ایران خب سرتره

architect,فاقد سلامت روان، ادایی💅🏼🦢✝️💍 پز نیست سبک زندگیمه(مشاوره و حرفام در زمینه روابط و دوستی صرفا تجربه خودمه)

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

فکر نکنم مدرک ایران زیاد قبول داشته باشه برای آشپزی

فنی حرفه ای که مهر وزارت خارجه داشته باشه ارزش داره چون اسپانیا رابطش با ایران خوبه و مدارکش رو قبول داره

architect,فاقد سلامت روان، ادایی💅🏼🦢✝️💍 پز نیست سبک زندگیمه(مشاوره و حرفام در زمینه روابط و دوستی صرفا تجربه خودمه)

آره دارم پول جمع میکنم میخوام برم دنبال رویا هام

کار خیلی خوبی میکنی زیبا امیدوارم هرچه زودتر بهش برسی

architect,فاقد سلامت روان، ادایی💅🏼🦢✝️💍 پز نیست سبک زندگیمه(مشاوره و حرفام در زمینه روابط و دوستی صرفا تجربه خودمه)

ایران الان متاسفانه اوضاعش خیلی بد

دقیقا هرجا بری سود میکنی خیلی از ایرانی ها میگن اسپانیا

به درد نمیخوره و افتضاحه یا همینطور ایتالیا

ولی باید نسبت به ایران بسنجی خیلی بهتره طبیعتا

حتی از ترکیه چون اقتصاد ترکیه شبیه به ایرانه

architect,فاقد سلامت روان، ادایی💅🏼🦢✝️💍 پز نیست سبک زندگیمه(مشاوره و حرفام در زمینه روابط و دوستی صرفا تجربه خودمه)

منظور شما این من برای کار برم نه تحصیل

تحصیلی هم بری خوبه من نمیگم کدوم رو برو باید با توجه به شرایط خودت انتخاب کنی

ولی دست پر رفتن در اینده که بخوای شاغل بشی کمکت میکنه

architect,فاقد سلامت روان، ادایی💅🏼🦢✝️💍 پز نیست سبک زندگیمه(مشاوره و حرفام در زمینه روابط و دوستی صرفا تجربه خودمه)

مرسی عزیزم توام همین طور امیدوارم هدفات برسی هر چه زودتر

مرسی عزیرم لطفا برام دعا کن کارای ماهم درست بشه 🥲💋

architect,فاقد سلامت روان، ادایی💅🏼🦢✝️💍 پز نیست سبک زندگیمه(مشاوره و حرفام در زمینه روابط و دوستی صرفا تجربه خودمه)

دقیقا هرجا بری سود میکنی خیلی از ایرانی ها میگن اسپانیا به درد نمیخوره و افتضاحه یا همینطور ایتالیاو ...

بنظر من آدم هر کشوری که میره باید با دید باز بره فکر نکن بهشت چون هر کشوری مشکلات خودشو داره یکی بیشتر یکی کمتر و کشور های خاورمیانه اوضاعشون کلا یه لول دیگست من اشاره به خارج خاورمیانه دارم من کلا عاشق فرهنگ و مردن اسپانیا هستم

بنظر من آدم هر کشوری که میره باید با دید باز بره فکر نکن بهشت چون هر کشوری مشکلات خودشو داره یکی بیش ...

دقیقا عزیزم کاملا درست میگی

architect,فاقد سلامت روان، ادایی💅🏼🦢✝️💍 پز نیست سبک زندگیمه(مشاوره و حرفام در زمینه روابط و دوستی صرفا تجربه خودمه)

مرسی عزیزم ممنونم از اطلاعات و راهنمای هات

خواهش میکنم عزیزم

بازم سوال داشتی تگم کنی بیام سایت حتما بتونم جواب میدم

architect,فاقد سلامت روان، ادایی💅🏼🦢✝️💍 پز نیست سبک زندگیمه(مشاوره و حرفام در زمینه روابط و دوستی صرفا تجربه خودمه)

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز